Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Knatade faktiskt in där igår o frågade.....ska gå tillbaka dit på tis o fråga igen för ingen av "håruppsättnings"-tjejerna var där igår.
Gick även in i blomsterbutiken o frågade om brudbukett, 800:- uppskattade hon att den skulle kosta!!! Hade faktiskt räknat mer mer...så i slutändan så går det jämnt ut med vad jag trodde från början!!
Anja.. Jag vet inget ställe på rak arm som har sallader klara så dags, men vi kan ju ta Gräddhyllan, där är ju bra. Jag fikar ju inte heller, men dricker mer än gärna kaffe eller te.. En sallad går åxå ner. Ska vi ta gräddhyllan klockan 10 på måndag? Är det någon mer som kan då?
Hej! Inte så många inne här, det kan manju förstå med tanke på det fantastiska vädret!! Har precis kommit hem från korvgrillning i Skrylle.
Vad sägs? Ska vi ses utanför Gräddhyllan imorgon kl 10.00, de som kan?
Jag kommer Utanför gräddhyllan vid 10
Jag kan tyvärr inte,
träffades ni häromdagen?
Fasen oxå... jag är inte säker längre... har precis gett ipren till sonen som vaknade och skrek och har ont i både hals och öron!
Så just nu känns fikan osäker för min del... jag längtar SÅÅÅÅ efter sommar, sol och värme nu...
Hoppas ni kommer iväg på er fika. tyvärr jobbar jag som en gnu hela veckan så det är enbart helger som gäller för min del
Typiskt Anne
då jobbar jag som en gnu *asg*
Har du sett mina kort... de är klara... finns i bloggen!
Yes!!!
anjasbrollops.blogg.se/1205698217_inbjudningskorten_r_f.html
Ja jag såg dem!!!
Superfina
Mina är också klara nu, blev klara ikväll!!!!! HURRA!!!!!
Ska be den äldsta dottern ta lite bilder på dem, men jag är verkligen skitnöjd...fan inte en dag för tidigt...sen ska man ju fixa porto...det har jag inte gjort...har du?