• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • AnneiLund

Hej alla Lundatjejer!!!
    Nu är jag äntligen klar med mina inbjudningar...finns i mitt galleri, tyck gärna till.
    Kram från ett blött Lund

• Fröken Planera

Hej på Er!

Jag fick faktiskt ett tips just idag om en tjej på Nöbbelövs torg som är duktig på naglar. Min kompis har varit där och byggt på sina, de ser helläckra ut!!! Bra i pris åxå, verkar det som.
    Kommer inte ihåg vad hon heter, me om ni inte hittar henne, så hör av er, så kollar jag upp det!

NEoMA skrev 2008-03-08 20:53:54 följande:
    är det någon som kan rekommendera en bra nagelsalong här i Lund?
  • Fröken Planera

Kan någon ge mig ett tips på var 17 jag kan köpa ett par snygga brudskor här i närheten?
    Börjar få panik, trots att det är ett halvår kvar..

• MatchlessLady

Jag har bestämt florist, jag ska köpa min bukett hos Jönssons blomsterbutik. De är verkligen toppen där. Vet dock inte ännu vad det kommer att kosta. Har inte bestämt om jag ska slå till på stort och köpa en större lite dyrare variant eller en lösbunden lite mindre bukett. *funderar*

23augusti2008 skrev 2008-03-09 11:31:47 följande:
    Hej lunda-tjejer!Har ni bestämt florist i Lund än?Isâfall hur mycket kommer den kosta ungefär?
  • 23augusti2008

Vet du om de har en hemsida sâ att jag kan kika härifrân utlandet?

MatchlessLady skrev 2008-03-09 17:04:43 följande:
    Jag har bestämt florist, jag ska köpa min bukett hos Jönssons blomsterbutik. De är verkligen toppen där. Vet dock inte ännu vad det kommer att kosta. Har inte bestämt om jag ska slå till på stort och köpa en större lite dyrare variant eller en lösbunden lite mindre bukett. *funderar*
  • Fröken Planera

Tack Jen82, jag kollade hemsidan, det ser högintressant ut.. Har du köpt dina där?

Jen82 skrev 2008-03-09 16:26:51 följande:
    marcleen staffanstorpwww.marcleen.com
  • MatchlessLady

Nej, tyvärr... ingen hemsida.

23augusti2008 skrev 2008-03-09 17:39:57 följande:
    Vet du om de har en hemsida sâ att jag kan kika härifrân utlandet?
  • Anja 19 juli 2008

MatchlessLady

var ligger Jönssons blomsterbutik? I Lund eller utanför

Jag har ännu inte bestämt florist... har så enkel bukett förvisso att jag börjat fundera på att ta det absolut närmsta, dvs blomsterbutiken precis vid stationstorget, ni vet på andra sidan stationen! Vi gifter oss ju i Klosterkyrkan och jag har bokat Tokyo makover, precis vid stationen på Stationsgatan (heter den så) bredvid wraphouse är det väl, för både hår, nagla och make-up.

Någon som vet något om dem? För jag har noll koll förutom att jag fick dunderpriser! 500 för hår, 500 för naglar coh 500 för makeup Suveräna priser tycker jag! Jag hade lagt typ 3500-4000 i budgeten för detta och kommer undan med 1500 istället! inkl provmake-up och uppsättning och så är det så nära, jag kan sitta och se kyrkan från fönstrena lixom, man får även champagne, lättare lunch och hjälp m påklädning osv. De var så trevliga och jag kände mig verkligen ompysslad redan när vi pratade om det, haha...

Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3