• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • AnneiLund

Såg på TV, Du är vad du äter...om e tjej som tokäter på kvällarna...fuck, det kunde varit jag!!!

• AnneiLund

nu har vi nallat av vårt bröllopskonto....köpt ny tv, matta, hyllor till barnen, dvd och annat smått å gott. Kanske inte så smart...men åhhh man måste ju trivas också. Det såg så trist ut här hemma. Du kan väl komma förbi ngn dag?

• Anja 19 juli 2008

Mmmm vi nallade 6.000 från bröllopskontot denna månaden men inte till nåt KUL...

utan till de jä..la räkningnarna!

Såååå surt! Vi hade så sjukt mkt räkningar denna månaden

Kommer skitgärna förbi någon dag

• AnneiLund

Tänk att vinna 25.000 i månaden i 25 år....
    Eller 50.000 i månaden i 50 år.....

Räkningarna suger verkligen!
    Jag har smällt så mkt pengar...men ska lämna tllbaks en kjol och en topp idag...så får jag tbx 1000 kr på kontoto iallafall...
    Har du ngt bra tips när det gäller bra bröllopstidning

Ja vi får hitta ngn dag när vi kan ses!!

• Anja 19 juli 2008

anne

jag köpte en som jag gillade, men f..n minns inte vad den hette och hittar den inte just nu. den var inte svensk!

ska kolla senare... nu ska jag cykla och hämta små söta barn på dagis... tänk att Emil är på skidresa m min mamma!! Min lille plutt lixom! saknar honom redan

• AnneiLund

Tänk så glad man kan bli av lite sex då!
    Cykla safe!!!
    Kram

• Fysio

Ingenjörsbruden!!! Stort grattis!!!
    Och CajsaMagnus har ni kollat Olofviktors utanför Ystad??? Dom ordnar tydligen bröllop min bror var där och hävdar att det var det bästa stället han varit på på ett bröllop. Annars kanske stockebodagård??? Själv gillar jag Allé jätte mycket och lokalen där är fantastisk... men det tycks vara fantastiskt dyrt också....

• ingenjörsbruden
    Fysio skrev 2008-03-04 19:26:15 följande:
    Ingenjörsbruden!!! Stort grattis!!! Och CajsaMagnus har ni kollat Olofviktors utanför Ystad??? Dom ordnar tydligen bröllop min bror var där och hävdar att det var det bästa stället han varit på på ett bröllop. Annars kanske stockebodagård??? Själv gillar jag Allé jätte mycket och lokalen där är fantastisk... men det tycks vara fantastiskt dyrt också....
    *hihi* Tack ska du ha!! Jag bara ler.......

Har vi bestämt något datum förresten??
  • Embo81

Titta här är ju alla lunda-tjejer som ska gifta sig i sommar. Hänger på er om det ok. 23e augusti i Kävlinge gamla kyrka... tjiiiii...vad det pirrar i magen!

• ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-03-04 21:20:22 följande:
    Titta här är ju alla lunda-tjejer som ska gifta sig i sommar. Hänger på er om det ok. 23e augusti i Kävlinge gamla kyrka... tjiiiii...vad det pirrar i magen!
    Varmt välkommen!!!
Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3