Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej på er... har masat mej upp framför datorn efter två dygn nerbäddad med vinterkräksjuka... Shit vad man blir slut... jag som sagt i alla år att jag aaaldriiig blir magsjuk... nänä... det fick jag smaka på nu... puh....
Var någon av er förresten inne på mässan i Malmö i helgen??? Vi var inne en snabbsväng i lördags men jag vet inte om det gav så mycket... kändes som man skulle ha haft mer nytta av den i höstas eller så för en hel del e ju redan klart nu. Vi har i övrigt börjat kolla resor... Lutar på Aruba... härligt!!! Men det blir nog till hösten.
Ha det så gott tjejer så ska jag pallra mej ner till köket och försöka äta lite fil....
Fysio
Aruba verkar underbart. Vi ska ju till Barbados
Har tidigare varit inne på en v på barbados och sen en vecka på st. Lucia men nu tror jag det blir 12 dagar på Barbados istället, lite lyxigare hotell istället och hyra bil så vi kan upptäcka en massa. Det räcker nog med en ö om man vill hinna se så mkt som möjligt
labbråttan
vilken klänning är det Nu måste jag ju köpa tidningen, hihi... vilken sida är den på???
Anja
Klänningen finns på sidan 66, nummer 12 Rätt kul tidning att bländdra i, tycker det finns något för alla smaker.
tjoho! inbjudningarna är ivägskickade =) =) =)
Fysio åååhhh vad kul...
Nu har jag köpt klänning... och korsett...
Är såååå nöjd, glad, lycklig, ja ALLT... denna klänning är allt jag drömt om och lite till
Min klänning, fram:
shop.textalk.se/se/articleimage.php&image=181454&fullwidth=0&fullheight=0
MIn klänning, rygg:
shop.textalk.se/se/articleimage.php&image=181455&fullwidth=0&fullheight=0
Min korsett:
www.vollers-corsets.com/product_info.php
Så vad tycker ni... Säg ärligt... Själv är jag helt lyrisk just nu
ÅÅÅ Anja visst e det skoj när man bestämt sig! Men du har ju bytt klänning?!??! Jag trodde du var helt inställd på den andra ...Lilly!!! Men den här var grym! Helt fantastisk!!!!
Shit vilken getingmidja hon har på korsett bilden. Får man den figuren bara man har en sådan korsett så ja jäklar!!! Synd att min klänning e så öppen i ryggen att jag inte kan ha korsett =( Får hålla mej till kostreducering istället.... om 3,5 kilo så är jag nöjd =)
Hoppas jag bränner av lita kalorier uppe i sälen nästa vecka!!! Tjejvasan hägrar. Håll tummarna för mej.... har inte stått på ett par skidor på ett år men men det ska nog gå fint!
Fysio
jaaa jag ändrade mig helt när jag såg lillyn på riktigt... Den var inte alls vad jag väntat mig!
På bild ser den helt annorlunda ut i färgen tex och pärlbroderierna på ser inte alls ut som på bilden... Hmmm den såg inte alls ut som jag trott och den var inte JAG alls...
Sedan är den för tunn i tyget för att man ska kunna ha korsett under den, så då gick den bort
Och denna MIN KLÄNNING, ja den är jag bara så kär i, den är så rätt att det är tokigt... haha
och näää sån getingmidja får nog inte alla 'asg*
vad underbart att bara ha 3,5 kg kvar. Wow!!!
Jag har ju 15 kg kvar innan jag är nöjd
Min sambo har köpt en hel outfit med frockcoat och tillbehör (exkl skor) för under 5000 på Frackkompaniet i Lund. Bild finns i mit galleri.
Flamora! Det ser ut att vara i stort sett samma kläder som min sambo nu bestämt sig för att hyra. Det e kanon fint!