Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej hej!
Jag hänger gärna med på fika, kul initiativ! På vardagarna kan jag inte förrän vid 18 då jag jobbar i Malmö.
Tidförslag: 11/3 kl 18 eller 13/3 kl 18 eller 16/3 kl 15
Plats: Stationen i Lund, därifrån kan man ju gå till vilket café som alla känner för...
Cajsa Magnus skrev 2008-02-25 20:41:33 följande:
ingenjörsbruden
Det låter ju perfekt. Genarp är granngårds..har du något namn.
Fika låter supertrevligt..dock så är jag ett år efter er alla andra..
Cajsa, det är lugnt jag gifter mig först augusti 2009 med men jag är en brud med framförhållning ;) Häng med!
Anja, angående rosorna, du kanske har rätt men man håller ju i en riktig bukett med, lite kaka på kaka då men jag ska prova.
Ingenjörsbruden... låter som en kurs för mig, tänkte skaffa mig en hobby nu när jag har råd, sy är skoj och korsett är sexigt! Går kursen fortfarande?
Vad gäller datum... Jag röstar på 11/3 och hoppas att man hinner hem från jobbet till 18. Nästa vecka börjar jag mitt nya jobb i malmö så jag har ingen aning om hur det kommer se ut för mig.
Åååhh just det ingengörsbruden, du ska ju FRIA imorgon...
shit så spännande! Modigt! Du måste rapportera så fort du kan
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 10:12:34 följande:
Lycka till ingenjörsbruden!
Lycka till! Shit vad modigt! Själv är man så himla gammaldags! :)