Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Vi ska ha en fotograf från Ängelholm, så det går ju inte att åka till hans atelje om det skulle regna (vilket det naturligtvis INTE ska göra)... Någon som har bra tips på fin inomhusmiljö i närheten av lund?
Något som jag hade tyckt var SKITHÄFTIGT hade ju varit att ta bröllopsfoton på Kulturen! Både ute och inne i alla de underbara husen!
Hmmm undrar om man får det?
shit vad det vore häftigt!
Embo81
VÄLKOMMEN ska jag ju säga till dig...
hehe förlåt att jag är så ohyfsad
hej lundatjejer!
jag bor också i lund och har följt er tråd även om det inte är aktuellt med bröllop för mig detta år. jag undrar om ni vet vilka företag som har bra catering?
Hej allsammans!
Kul att det kommer flera till tråden!
Bra catering har jag hört och även smakat ska vara www.appelgrensgrytor.com/about.html Appelgrens grytor. Gott och prisvärt!!
Ska vi bestämma att de som kan träffas den 11 mars kl 18 på stationen i Lund? De verkar vara det datum som är populärast.
Vem kommer?
Labbråttan
Vill...men kan inte....Kommer gärna med nästa gång.
Deras mat är super...vi förloavde oss på Bantorget. Vi ska ha vår mat ifrån en gymnasieskola som fixar hela buffen. Billigare och precis lika gott som om något annat catringföretag skulle gör det.
Är det vipeholm du menar Embo81?
Isåfall japp, de är sååååå duktiga!!!