• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • Embo81

Fysio!

Det blir gamla kyrkan, tycker att den är mest personlig och fin. Var på bröllop i Stäviekyrka för något år sedan -fin kyrka den med! Vilken präst ska ni ha?

Träffen är den 11/3, så att du inte kommer fel! Såg att du skrivit 11/6.. tyvärr kaninte jag komma, men det blir kanske fler träffar! Hade varit trevligt!

Fysio skrev 2008-03-05 17:58:14 följande:
    Hej!Kul med massa nya blivande brudar! Välkomna ni alla =)Embo81 är det den nya eller gammla kyrkan i Kävlinge ni ska ha??? Själva ska vi slå till i Stäviekyrka så det är ju just nästgårds =)Jag tror för övrigt också att jag kan den 11/6 skoj skoj!
  • Anja 19 juli 2008

Fröken planera

jag har ca 10 kg (minst) som ska bort innan 19/7 (mycket bra datum eller hur )

Jag försöker oxå gå så mkt som möjligt... Tränar på 24/7fitness i stan...

Vore trevligt m en promenad någon gång... var bor du och var brukar du gå... jag bor längst ut på ÖT så jag brukar gå på hardebergaspåret ut mot sandby eller så Så vackert, som att vara på landet.

• Fröken Planera

Jag håller helt med, 19/7 känns som ett fantastiskt datum.=)
    Det är ju inte klokt att man faktiskt ska gifta sig på riktigt, jag hade nog gett upp den tanken för längesen.
    Jag bor i Norra Lund, brukar gå en runda här uppe ibland, men när det är fint väder så kör jag ut till Skrylle. Det hade varit superkul att ha sällskap på promenaderna, så det spelar mig ingen roll var jag går. Hardebergaspåret är säkert bra, jag är tyvärr fortfarande väldig dålig på Lund, trots att jag bott här några år nu.=)

• FrökenK

Jag bor på linero och brukar också gå hardebergaspåret, nu var det iofs alldeles för länge sedan...

skrylle, är det också ett motionsspår där?

vet ni förresten annars var det finns bra motionsspår där det är utsatt antal km?

• Tina75

TJEJER - JAG ÄR TILLBAKA!!!!!

Nu äntligen efter ett antal månader i stiltje är vi igång igen med bröllopsplaneringen. Har inte varit här inne på lääääänge så jag gissar att jag har en massa att ta igen :)

Hur är läget med ALLA???

• labbråttan83

Fröken K:
    I Skrylle finns det flera motionsspår där antalet km är tydligt utsatt på varje runda.

Jag har tidigare bott på Linero (Norrängavägen) men flyttade förra året hela den långa vägen till Klostergården

Jag tycker också om att promenera så kanske vi kan ha en promenadträff nästa gång efter fikaträffen??

• ingenjörsbruden

Tjejer!!!
    Vad tror ni om Örenäs slott?
    www.orenasslott.com

Vill gärna ha anknytning till havet....lite svårt i nov dec!!

Kika o kom med lite åsikter!!

Har tänkt ha vigseln i Södra Sandby..... 52 km dit... det är väl ok?!
  • Fröken Planera

Hej på Er!

Att ha en promenadträff efter fikan låter inte dumt alls. Jag hänger gärna på då, eftersom jag inte kan den 11/3. Men som sagt så är jag ute nästan varje dag, så om någon är sugen att hänga på, så är det bara att höra av sig. Lite tråkigt att gå samma runda själv hela tiden. det är ju inte alltid man orkar tänka till och ta en annan väg.=)
    Är det någon som vet var jag kan få tag på schyssta bröllopsskor här omkring? Jag har tittat på Brandos, de har mycket fint. Har någon av er beställt därifrån? Det står att man hellre ska ta en storlek större än man har, för att vara på säkra sidan. Stämmer det?

• Anja 19 juli 2008

Ingengörsbruden...

Örenäs slott är UNDERBART. En tjej jag känner hade sitt bröllop där! De var SUPERNÖJDA, med allt...

Glumslöv, helt otroligt vackra, mysiga kyrka ligger ju bara 2 km från slottet...

Min mamma gifte sig där

Jag tycker nog personligen att över 5 mil mellan kyrka och festplats är lite väl mycket! Sorry...

Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3