• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • ingenjörsbruden

Jag kan alltid ta ut ngn h komp när som på dagen, så för min del är det lugnt. Kanske en lunch?!

Vi kan ju alltid variera oss så att alla kan någon gång!!

• labbråttan83

Jag fick precis reda på att jag måste jobba över imorgon men jag ska försöka hinna till kl 18!

Jag jobbar i Malmö så det är näst intill omöjlit för mig att träffas mitt på dagen på en vardag...Om vi inte snackar dagar som skärtorsdag och långfredag fär då är jag ledig!!

Känns som om vi får boka ett nytt datum snart med tanke på hur många återbud det har blivit.

• Fröken Planera

Hej på Er!

Jag går på Tokyo regelbundet, (vaxning). Har inte provat övriga behandlingar, men de är så gulliga att ha med att göra, så du blir säkert nöjd Anja. Du får helt enkelt vara tydlig med hur du vill ha det, då fixar de säkert det.
    Jag kommer inte heller imorgon kväll, men hade kunnat komma loss några timmar på dagen. Det hade varit jätte kul att träffa er alla. Hur många av er andra har redan träffats?

• MatchlessLady

Anja: Den ligger i Lund, Kung Oscars Väg, i hörnan vid Erik Dahlbergsgatan. Om man kommer från Max och Kund Oscars bro in mot lasarettet så ligger det på höger sida strax efter Annes konditori, precis vid rondellen.

• Embo81

Hej hopp alla lundatöser!
    Hur går det med morgondagens träff? Blir det något? Var? Hur? När?

• Anja 19 juli 2008

Vet ni vad... kör ni på och ha träffen vid 18 som var bestämt...

jag kommer troligtvis få vara hemma m sjukt barn, om jag inte är hemma m sjukt barn (vilket det ser ut som just nu) så har jag tid på vårdcentralen 13.30 med ett av barnen så jag kunde ju inte ens mitt på dagen imorgon...

Kom ju på nu att det var just därför jag sa att den 13:e passade mig bättre. Är så förvirrad!!!

• Embo81

HUr går det för er? Någon som kommer idag?

• labbråttan83

Hej allesammans!
    Jag kan säga redan nu att jag inte kommer hinna till 18 ikväll. Det är kaos här på jobbet med maskiner som inte fungerar så det blir en lång kväll här idag... Nu måste jag äta något *HUNGRIG*!!!

• ingenjörsbruden

Det verkar lite småsegt med uppslutningen idag......

Jag måste tyvärr ställa upp akut barnpassning åt min syster i kväll så jag kan inte heller..... *snyft*

Nå ja......När ska vi försöka träffas nästa gång?!
    Kanske en fm-träff på en lördag? Typ 11-tiden kanske....

• AnneiLund

Ja det verkar bli en dålig uppslutning, jag röstar också för en lördag eller sönad vid 11 tiden på ngt mysigt café i stan! Lättare så

Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3