Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
nix pix... ska fixa det imorgon och slänga dem på lådan (om jag inte är hemma m sjukt barn förstås)... Då blir det lite svårare!
Jag vill seeeeeeeeeeeee nu!! Tänk att vi blev klara samma dag Mina blev ju oxå klara ikväll!!
Fröken Planera
jag hoppas såååå att du ser detta innan du sticker imorgon!!!
Jag vet ju inte alls hur sonen kommer må imorgon!!!
Lovar att skriva här direkt på morgonen så fort vi vaknat!
Anja!
Jag kör till jobbet nu, men kollar tråden innan jag kör därifrån. Hoppas din son blir bättre.
Anja, Jag misstänker att du inte kommer ifrån, så jag stannar på jobbet. Vi kan ta fikan någon annan dag. Eller egentligen så kanske fika inte är någon briljant idé, eftersom vi båda försöker hålla igen. Vi kanska ska boka in en långpromenad istället=)
Jag tittade förresten på Era inbjudningskort, SKITSNYGGA!!! Önskar verkligen att jag vore lite mer pysslig.
Vi hörs!
Hallåååå
förlåt fröken planera... vi försov oss här...
Emil är hemma idag precis som du gissade men jag skulle lämna de två små på dagis så att han får lite lugn och ro och vi försov oss så det blev att bara störta ut genom dörren. Sedan har jag tillbringat en halvtimme på dagis med att försöka övertyga en snart treårig pojke att han VISST vill vara ute och leka för det är ALLA de andra, medan hans skrek som en galning och bara ville in till lekhallen och alla bilar. Suck...
Jag fikar visserligen gärna. Älskar att äta sallad, fniss... kaffe och sallad kan vi ju unna oss, men det går ju att kombinera det m en promenad
Tack för din komplimang om korten förresten
Jag önskar jag inte tog mig vatten över huvudet *asg* Det har varit skitjobbigt rent ut sagt *asg*
Upptäckte dessutom igårkväll att jag hade ännu fler färdiga kort i ett kuvert så nu insåg jag att jag har gjort 15 kort för mycket... snacka om onödigt arbete *asg*
Ska vi ta det imorgon då? Då kan vi ta det vid 12, så kan vi äta vår sallad..=)
.. Förresten, det känns lite dumt att bli kallad för "Fröken Planera" Jag heter Gabby..Vi är ju inte hemliga längre, så då kan jag ju faktiskt avslöja mitt namn..=)
Hej babes....
Gissa vad?
Jag tror att vi ska ändra kyrka....och det EFTER att alla kort har skickats ut....hoppsan som det kan bli...men nu känner jag plötsligt att jag vill vigas i Vitaby kyrka och inte Fågeltofta!!!! Så då är det ju bara att tala om det på hemsidan, eller hur?
Gaaaahhhh nu har jag ju såklart bokat in annat imorgon... ska till svågertorp med en tjejkompis till stoffochstil bland annat för att inhandla alla resterande trycksaker t mina festprogram osv...
Bläääääää... Jag skulle kunna på torsdag? Fast det är skärtorsdagen, då kanske du inte kan?