• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • Fröken Planera

Jag kan nog komma ifrån en stund på måndag, så jag dyker nog upp. Var?
    Det hade varit så kul att träffas och prata med folk som är i samma situation.. Det enda som snurrar i huvudet är BRÖLLOP!!

• Cajsa Magnus

Jag önskar...men ska träffa banken och lägga om lån...hur kul nu det är...men det är ett måste...
    Ta en kaffe för mig också... :)

• Embo81

Hej hopp!
    Nu har jag lagt upp inbjudningarna och lite annat i mitt galleri...kolla gärna! Jag kan inte på måndag, kl 10 sitter jag och skriver mattetenta...suck och stön..

• a wife to be
    ingenjörsbruden skrev 2008-03-10 10:20:14 följande:
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-10 10:13:32 följande:
    Jäkla bra pris, Anja!! När ska du provsminkas?Jag har tänkt sminka o fixa naglar själv.....men hur mkt ska man ge för en håruppsättning?! 1000:- borde väl räcka eller?Ska höra med salongen i Sandby.....
    Hej. Jag bor i S Sandby och ska fixa mitt hår och naglar där. Dom tar 650 kr i timmen för håret och dom räknar med2 timmar. Naglarna kostar 500 kr.
  • AnneiLund

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅ
    Kan vi inte fika en helg.......kan ju inte på var4dagar....jobbar ju liksom....suck å stöööön

• ingenjörsbruden

a wife to be skrev 2008-03-14 11:02:37 följande:

Hej. Jag bor i S Sandby och ska fixa mitt hår och naglar där. Dom tar 650 kr i timmen för håret och dom räknar med2 timmar. Naglarna kostar 500 kr.
    Ooh tack ska du ha! Har funderat på att knata in o fråga dem, det är Håriskåpet du menar va?!

Måste nog ändå gå in o höra med dem....vi har tänkt gifta oss en söndag...det är ju inte säkert de har öppet då....

Ett klargörande....

Det finns brudar som är sugna på att träffas i morgon kl 11 på Espressohouse mitt emot Stationen verkar det som (jag kan dock inte).

Sen verkar det som att Anja inte kan i morgon men gärna vill fika ngn gång mitt i veckan!
    Förslag att vi försöker att ta nästa träff på en vardagsfm!!

Kör vi lite olika tider så måste väl alla kunna någon gång!
  • Fröken Planera

Vi får nog summera lite här.. Vad säger ni, fika lördag eller måndag. Mig spelar ingen roll! Eller ska vi ta både och, så får man gå när man kan. Så blir det säkert lättare att bestämma längre fram. När det blir fint väder kan vi ju boka picknick någonstans och de som vill kan ju ta barnen med sig. Vilka kan lördag respektive måndag..?

• Anja 19 juli 2008

Fröken planera... Jag fikar gärna på måndag vid 10 typ Går ju på cambridge så jag äter ju inget men kaffe får jag ju dricka haha... Sallad kan jag oxå äta förvisso...

Jag fikar var som... vilket ställe gillar du bäst?

Jag brukar gå till Ebbas men tyvärr har dom inte sallader där så tidigt... Gräddhyllan serverade mig en sallad vid kl.10 igår, så dom gör det iallafall...

Något annat ställe du vet som kan slänga ihop en sallad innan lunch?

• Anja 19 juli 2008

Ingengörsbruden

scrolla upp, fniss... vi hade föreslagit en vardag, måndag kl.10

Kan du då?

• ingenjörsbruden

Tjingeling tjejer!!

Blev det ngn träff i förmiddags??

Jag stjäler mig ett par minuter vid lånad dator, prioriterinten är så klart självklar!! BT!!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-15 15:40:45 följande:

Ingengörsbrudenscrolla upp, fniss... vi hade föreslagit en vardag, måndag kl.10 Kan du då?

I vanliga fall är det inga problem att komma ifrån ett par timmar....är lite hektiskt på jobbet men jag ska försöka!!!
    Vart har ni tänkt fika?
Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3