Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Jag kan nog komma ifrån en stund på måndag, så jag dyker nog upp. Var?
Det hade varit så kul att träffas och prata med folk som är i samma situation.. Det enda som snurrar i huvudet är BRÖLLOP!!
Jag önskar...men ska träffa banken och lägga om lån...hur kul nu det är...men det är ett måste...
Ta en kaffe för mig också... :)
Hej hopp!
Nu har jag lagt upp inbjudningarna och lite annat i mitt galleri...kolla gärna! Jag kan inte på måndag, kl 10 sitter jag och skriver mattetenta...suck och stön..
Men ÅÅÅÅÅÅÅÅ
Kan vi inte fika en helg.......kan ju inte på var4dagar....jobbar ju liksom....suck å stöööön
a wife to be skrev 2008-03-14 11:02:37 följande:
Vi får nog summera lite här.. Vad säger ni, fika lördag eller måndag. Mig spelar ingen roll! Eller ska vi ta både och, så får man gå när man kan. Så blir det säkert lättare att bestämma längre fram. När det blir fint väder kan vi ju boka picknick någonstans och de som vill kan ju ta barnen med sig. Vilka kan lördag respektive måndag..?
Fröken planera... Jag fikar gärna på måndag vid 10 typ Går ju på cambridge så jag äter ju inget men kaffe får jag ju dricka haha...
Sallad kan jag oxå äta förvisso...
Jag fikar var som... vilket ställe gillar du bäst?
Jag brukar gå till Ebbas men tyvärr har dom inte sallader där så tidigt... Gräddhyllan serverade mig en sallad vid kl.10 igår, så dom gör det iallafall...
Något annat ställe du vet som kan slänga ihop en sallad innan lunch?
Ingengörsbruden
scrolla upp, fniss... vi hade föreslagit en vardag, måndag kl.10
Kan du då?
Tjingeling tjejer!!
Blev det ngn träff i förmiddags??
Jag stjäler mig ett par minuter vid lånad dator, prioriterinten är så klart självklar!! BT!!!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-15 15:40:45 följande: