• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • Anja 19 juli 2008

jag har oxå beställt en klänning en storlek mindre men jag har å andra sidan även beställt en korsett från vollers

kanske är en plan B för dig... med korsett kommer du definitivt i din klänning även om du ej lyckas gå ner

• Fröken Planera

Tack för tipset..=) Du gav mig just en bra plan B..=)

Vi hörs, nu är det väl dags att koncentrera mig på jobbet lite.

• labbråttan83

Hej!
    På torsdag klockan 13 kan jag med, slutar jobbet ca 12 i Malmö så det hade passat perfekt!

Back to work...

• Anja 19 juli 2008

Nämen kuuuul... då blir vi ju fyra stycken minst!!

Någon mer som kan? Torsdag kl. 13 vid Ebbas!?

• AnneiLund

JAg tar med mig mig själv och mina extra kilon....då kommer iallfall 7 stycken!!! Ha ha ha
    Åhhhh....
    Nu har jag varit och tränat och haft intervjun.
    Träffade en personlig tränare som jag kanske ska anv mig av.....trevlig att se på och sånt kan ju göra underverk med motivationen...men det kostar!

• Anja 19 juli 2008

din jä..la mes Anne...

du väger ju typ bara 65 kg eller nåt... så du menar kanske att du är 7 stycken 8-månders bebisar

Pucko!!!

• Anja 19 juli 2008

Eller menade du 7 extrakilon? *asg*

• AnneiLund

7 extrakilon PUCKOOOOOOOOOO

Nej jag väger inte 65, jag väger numera 73 tunga kilon...men har inte vägt mig på flera veckor då jag skulle blir skitledsen om jag inte gått ner ett piss. Tränar alla luncher nu på mitt jobb...alla fucking luncher. Fan ta SATS och min förfettade slöa kropp om inget händer snart!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-17 14:17:23 följande:

Eller menade du 7 extrakilon? *asg*
  • AnneiLund

Är din karl fortfarande VÅR K-T?

• Anja 19 juli 2008

hehe näää inte riktigt lika vår-kåt...

men så det räcker o blir över ändå hehe

Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3