Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Är förresten redan osäker på mina smycken. Suck!
typiskt mig!
anjasbrollops.blogg.se/1205955815_smyckesinkp.html
Anja, det är väl klart att det är ok att du tar med dig både barn och fler vänner. Jag tycker att det ska bli superkul!
Vad är det för del på smyckena nu då?=)
Vet bara inte om det var exakt detta jag tänkt mig...
De var ju såna där BILLIGA smycken från guldfynd, fniss...
typ en hundring för örhängena och 150 spänn för halsbandet *asg*
Kommer att kännas "billigt" på nåt vis.. inte örhängena kanske för de är i silver men halsbandet är ju ett riktigt sånt där hmmm... typ smycken från GLITTER...
har liiiite svårt för att lixom VETA att det är så!
Skulle vilja ha exklusiva smycken på nåt vis!
Aha.. Då förstår jag. Ingen ser, men man själv vet.. Ett konstigt fenomen, men trots allt livsviktigt..=)
Ja precis... fast jag tycker alltså att det är skitfint och såååå glittrigt (det älskar ju jag) och ROSA (det älskar ju jag) *asg* så vi får se
Jag kommer i morgon direkt från jobbet, sa vi Ebbas eller?
Ska bi skitkul!!!
Kram på er
Japp Ebbas kl.13
Nu har vår första gäst ringt och takat JA.....gud så roligt! Fina smycket du hittat. Känns det som du? Jag vill hitta något lite tjockare och glittrigt.....strassaktigt men mkt exklusivt...fast ger intemer än typ 600 - 700 kr för halsband....oc i Lund likosm...vad hittar man där? Får bli en sväng i morgon!!!
Jag är så sugen på ledighet, shopping och fikor...ska bli så kul att ses i morgon!!!
hihi tror inte jag sett något halsband glittra mer än detta jag köpt *asg* men det är just det... det är nästan FÖR bra...
I och med att HELA min klänning glittrar så blir det kanske för mkt!??
Sen kanske det är OLIKA typ av glitter... dessa stenar är väldigt vita och metallen väldigt ljus, som sterling silver... Glittret och silvret i klänningen är nog i en annan nyans och då går det ju fetbort!
måste prova det MED klänningen innan jag kan vara säker...
Men ja, jag tycker nog att halsbandet känns som jag. Jag blev som en skata när jag såg det (skator + glitter = Anja på Guldfynd lixom)... hehe
Vad SKITKUL att er första gäst ringt, hihi...
tillägg på halsbandet... det var ju inte alls ett sånt halsband jag hade tänkt mig från början!