Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Stora Gråbrödersgatan är den som går förbi Juridicum. Alltså om du kommer från Gräddhyllan och går mot Domkyrkan,(Lilla Gråbrödersgatan,) så svänger du höger när du kommer till Juridicum. Där ligger bl a Vings resekontor. Du går förbi där och stannar till vid en affär som säljer tavelramar. På fönstret har de små lappar där det står att de har 40-50% på allt i innersta rummet.
Något rörig bskrivning, men helt klart värt att försöka hitta.
Fröken Planera skrev 2008-03-18 19:07:28 följande:
Vad roligt! Har ni köpt det redan? Var? Spännade!
Anneilund
Det blev Håriskåpet här i Södra Sandby, vi bor så nära så jag kan nästan krypa dit på bröllopsdagen!!!
Ingenjörsbruden
Var inne o kollade lite på hemnet, ligger det där? Hittade bara ett som verkligen var i akut behov av en uppfräschning! Hade oxå velat köpa ett renoveringsobj, men samtidigt vet jag att jag inte hade tyckte det var kul att hålla på med det hur länge som helst...
Hej Allihop!
Idag är det exakt 4 månader till den 19/7. Då när allt ska vara färdig planerat och allt ska vara på plats och jag ska vara snyggare än någonsin...=) SHIT vad nervös jag blir när jag tänker på det!!
Hur ser det ut med vår lunch på Ebbas imorgon? Inga sjuka barn eller nåt annat ovälkommet som kommer mellan va?
Fröken planera Tack! Är supernöjd... Idag blev det även inköp av örhängen och halsband (tror att det blir dom, beror på hur väl de passar till klänningen).
Ska lägga in i bloggen sen!
Oj, jag känner mig stressad nu över att jag inte har en aning om varken smycken eller skor..=)
MÅSTE ta tag i det inom kort. Min ena tärna kommer hit nästa helg, så hon får följa med ut på stan och ragga smycken med mig.
Hur ser det ut imorgon? Vilka kommer?
Jag kommer!!
Blev lite orolig plötsligt och började tvivla på att jag skrivit upp barnen på dagis/fritids imorgon så jag måste ringa tidigt och kolla upp det.
I värsta fall tar jag banne mig med ALLA ungarna *asg*. Står ni ut med det, fniss... De kan sitta vid ett eget bord och fika
Alice mår inte riktigt bra, hon är hängig och har lite ont i örat säger hon. Så OM hon är hemma imorgon så tar jag med henne. Hon är lugn och mysig när hon är själv
Men jag SKA komma, så är det bara... fniss
Jag har förresten sagt till en annan tjej här från BT oxå, hon blev så avis, hon gifte sig i april men vi träffades i en annan Lundatråd för 1,5 år sen och har babblat sen dess.
Hoppas det är ok. Jag sa till henne att hon är ju oxå BT-brud även om hon är gift nu