• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • Anja 19 juli 2008

Din förfettade slöa kropp, jada jada jada, har för mig sett både slimmad coh trimmad ut sen jag träffade dig första gången...

du är ju helt väck!

• AnneiLund

Fan vad jag är sugen på att dra hem nu...svintrött!!!!
    Ska jag skubba lite?

• Fröken Planera

Nej Anne, väg dig inte!!! Jag vägde mig i lördags.. Ingen vacker syn!Ni anar inte hur duktig jag varit sen i Januari, men nog fan hade jag gått upp 1kg.. Deprimerande!! Men nu har jag varit på gymmet igen, jag har gett mig fan på att jag inte ska ge upp!!!

• Embo81

ÅÅååå..snacka inte om de där förbaskade extrakilona! Plupp 3kg upp! Jag är oxå ledig på torsdag? Var? Hur? När? dvs om det är ok?

• Fröken Planera

Kul Embo! Klart du ska komma på torsdag!!!
    Var: Utanför Ebbas skafferi
    När: kl 13.00 på skärtorsdagen
    Hur: På kvasten förståss..=)

Kul att vi blir så pass många..

• Fröken Planera

Jag läste någonstans att brudar brukar springa av sig 5-8 kg strax innan bröllopet, eftersom man har så mycket att göra. Tror ni att man kan hoppas på det?

• Embo81

Hihi, hoppas kan man ju alltid, men jag kommer inte att räkna med att jag gör det. Tänka alla goa sommarkvällat med grillat och vin =inte en chans att 8 kilo bara trillar av...

Fröken Planera skrev 2008-03-17 17:21:00 följande:

Jag läste någonstans att brudar brukar springa av sig 5-8 kg strax innan bröllopet, eftersom man har så mycket att göra. Tror ni att man kan hoppas på det?
  • Embo81

Trevligt!

har ni andra träffats innan?

Fröken Planera skrev 2008-03-17 17:18:42 följande:

Kul Embo! Klart du ska komma på torsdag!!!Var: Utanför Ebbas skafferiNär: kl 13.00 på skärtorsdagenHur: På kvasten förståss..=)Kul att vi blir så pass många..
  • Fröken Planera

Nej, jag har inte träffat någon av de blivande brudarna här inne, men jag ser verkligen fram emot det.. Ska bli så kul att höra om allas planer.
    Jag börjar känna att jag tjatar sönder mina arbetskompisar om alla detaljerna.haha

• Anja 19 juli 2008

Embo

Klart du ska med! Alla är ju lika välkomna... jag har inte träffat någon annan än AnneiLund. Vi har träffats några gånger och fikat (vi skulle egentligen promenera vid något tillfälle men det blev såklart fika istället) hehe...

Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3