• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • Anja 19 juli 2008

Anne

*ASG*

MMMm, fniss... ni kanske ska ringa runt ändå... tänk om inte alla kolla hemsidan (det räknar inte jag med att alla våra gäster gör) och så sitter hälften av gästerna i Fågeltofta kyrka den 28 juni och undrar va sjutton det är barndop för lixom

• Fröken Planera

Jo, jag kan på torsdag, men inte förrän 13.. Funkar det för dig?

• Anja 19 juli 2008

jajamensan... funkar utmärkt... då tar vi en sen salladslunch

Men då kan vi ta ebbas! för vid den tiden på dagen serverar dom ju sallader Jag gillar nog ebbas lite bättre faktiskt, rent MYSIGHETSmässigt

• Fröken Planera

Anne, jag tycker definitivt att ni ska ringa runt. Vore ju retfullt om inte alla ser det på hemsidan..

• Anja 19 juli 2008

Du kanske oxå kan då Anne? Eller du jobbar som en gnu då oxå

• Fröken Planera

Anja. Då tar vi 13.00 utanför Ebbas på torsdag. Du känner lätt igen mig, det är jag som kommer på kvast..hahaha

• Anja 19 juli 2008

Perfekt och jag har en röd ros mellan tänderna hehe

• AnneiLund

Det är jag som kommer i en Bävernylonoverall.

Fröken Planera skrev 2008-03-17 10:01:43 följande:

Anja. Då tar vi 13.00 utanför Ebbas på torsdag. Du känner lätt igen mig, det är jag som kommer på kvast..hahaha
  • AnneiLund

Fast alla kommer ju till vårt tredagarsbröllop redan på fredag.....
    Fröken Planera skrev 2008-03-17 09:59:12 följande:

Anne, jag tycker definitivt att ni ska ringa runt. Vore ju retfullt om inte alla ser det på hemsidan..
  • Anja 19 juli 2008

jag ska ropa fröken planera till varenda tjej som går förbi *asg*

hehe, nädå, jag lovar att kalla dig Gabby Hmmm jag känner faktiskt till en Gabby... hihi

fast jag tror hon redan är gift? Hmmm... vad jobbar du med

Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3