Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Stoffochstil???
Vad e det????
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-17 09:54:19 följande:
Jag tror faktiskt att jag kan då....
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-17 09:59:33 följande:
Vad kul att Anne också kanske kan.. Ju fler desto roligare..=)
Jag jobbar som support på matsidan på ett grossistföretag inom Café och bageri. Så jag håller kurser i "Moderna mackor och lättluncher" för våra kunder. Skitkul jobb, men mycket resor över hela sverige. Minns jag rätt att du är socionom, Anja? Vad jobbar du med, Anne?
Jag jobbar som chefsrekryterare. Träffar ledningsgrupper dagarna i ända och försöker hitta deras nya ekonomichef, personalchef, försäljningschef och VD...typ Så många män i kostym med lönekrav på över 60.000 är min vardagsmat. Men skitkul!! Love it! Men nu är jag grymt sugen på att snabbt få helg igen...trots att det bara är måndag...har en ganska tung vecka med möten i Köpenhamn och Stockholm på agendan.
Det ska bli spännande att kanske få höra om dina moderna mackor och lättluncher...du vet...jag och Anja älskar allt som är lätt!!! Egentligen älskar vi allt onyttigt men nu måste vi FAN bärja älska annat också
Hur går det Anja med maten?
Nu har jag intervju med en såndär "höjdare"....måste in och pinka, lägga på lite läppstift och knata iväg.
Ses och hörs!!!
Lycka till med höjdaren, Anja!=)
Anne