Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
jiiiiihaaa!!! Min klänning har anlänt till Malmö!!! Whoho så spännande!!! Ska in för provning på fredag.... usch... lite nervöst... tänk om den inte passar?!??!? iiii.....
Söndag kl 11 passar mig bra (lördag är jag uppbokad)!
Hej! Skulle oxå gärna hängt med på en fika. Just söndag passar mig inte så bra, då ska jag på dop.
Anja: är detta samma träff som vi pratat om i sommartråden eller ska vi fixa en träff med de från Skåne där?
Flamora
detta är en annan träff... fika på stan och en massa skitsnack bara (fast det är ju inte så bara, fniss)
Söndag funkar inte heller för mig tyvärr för då jobbar jag! *asg*
F..n så hopplöst dååå...
Anja: Nä, fika e gott och snacka skit e kul!
Svårt att hitta en tid. Nästa vecka är det lov, då e jag ledig på dagtid oxå...
flamora jag kan nog flera dagar nästa vecka... typ alla utom onsdag tror jag!!! Mitt på dagen alltså... kunde ta en brunch, typ vid 10-tiden! Någonstans där dom har grymma sallader, fniss, för det är det enda för mig just nu... en sallad med kyckling, fetaost och oliver eller nåt... Åååhhh...
Eller näää vad snackar jag om!! kan ju inte torsdag o fredag heller... är ju påsk då, hoho...
Men jag kan måndag och tisdag! Så frukost på stan någon? Vid tiotiden!!! Måndagen vore helt klart allra bäst för mig, för då lämnar jag barnen senare, vid nio, då kan jag åka direkt ner till stan!
Hela helgen är helt körd för mig tyvärr!!!
tjejer! Någon som har tips på bra sida med frisyrbilder??? Har kollat på hur många som helst men inte hittat en riktigt "kanon wow frisyr" ännu....
Någon som vill träffas och fika kl.10 på måndag förmiddag!!!???