Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Anja och glitter= skata...ha ha ha ...ja du är undebra, rosa och glitter för hela slanten. Det gillar jag verkligen!!
Nu ska jag se på Tudors på TV 1. superbra serie, me mkt sex och snygga kostymer!!!
Ses morgon
Kram kram
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-19 22:03:46 följande:
Här mår alla barn bra idag så jag ska gå ohc lämna dem på dagis nu Så jag dyker upp själv på Ebbas
Ses kl.13. Ska vi träffas inne eller ute???
Hur ska vi känna igen varandra, hehe... ska vi ha en skylt på bordet som det står BT på med STORA bokstäver, hehe...
Vad skönt att alla barnen är friska, Anja! Antingen så borde vi boka bord på Ebbas med en skylt där det står BT. Eller så träffas vi utanför, det kan vara lite svårt att hitta varandra där inne mitt i lunchtid.
Vad tycker du? Anne & du är ju så aktiva och har satt in bilder, så ví känner ju igen er. Medan jag kommer på kvast från Lomma-hållet, så mig missar ni inte.=)
Vi spanar efter ngn på kvast.....men kvasttgrafiken lär vara ganska så tät så här års....så jag hoppas vi kan bena ut vem som är du!
klockan 13 så ses vi!
Jag kommer direkt fr jobbet så jag har en hästsvans och svart kappa. Kvasten är så svår att ta med på bussen så jag kommer utan!
KOmmer oxå farande på min kvast från Kävlingehållet, silverfärgad och snygg...eller så blir det med tåget :) Ebbas ligger där vid mormors bageri va?
Japp, ligger i ett litet gathus om jag inte har helt fel föe mig!!!! Då spanar vi efter en silverfärgad kvast alltså.....är det de där nya från Tyskland som du kör med? Har hört de ska vara bra....man vet ju att tyska bilar håller hög klass så det är inte förvånande.... Själv kör jag japanskt...mest skit
Vad kul!!! Vi ses utanför Ebbas kl. 13 då!!!
Ja vi ses utanför om det inte är snöstorm för då vill denna häxa vänta inne!
Fröken Planera skrev 2008-03-20 09:32:13 följande:
Bra tänkt, Anne. Jag imponeras av människor som tänker hela vägen.. Ska testa det någon gång..haha
Hej tjejer! Tack för en trevlig eftermiddag!
Anne: Här är länken till fotografen jag pratade om, han håller på att göra om sin hemsida, så det går inte att se några tidigare bröllopsbilder, men man kan se andra foto han har tagit. www.tannus.se/ Sen är länken till underklädesaffären här: www.kvinnligtunder.se/foretaget.aspx
ser inte så roligt ut när man kolla på hennes hemsida, men hon ska vara jättebra.