• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • Anja 19 juli 2008

Hej hej...

ja tack själv för ett jättetrevlig fika/e.m Jag var helt yr i huvudet när jag gick därifrån... Kölden och allt sorl och allt stressande spring bakom ryggen gjorde mig lite matt, jag som har tre barn och inte alls borde beröras av sånt... haha

Nästa gång fikar vi vid en annan tid på dagen *asg* så vi får sitta i lugn och ro utan att det kommer en massa leveranser coh dörrar måste stå öppna

skitkul att få riktiga personer bakom nicken ju...

Förlåt alltså om jag verkade stirrig/disträ mot slutet men jag kände mig lite snurrig av all stressen på nåt vis, hur mysigt det än var att snacka bröllopssnack. det kan man verkligen göra hur mkt och länge som helst, så vi var ju verkligen i gott sällskap m varandra... Våra hjärnor är ju till bristningsgränsen fyllda med BRÖLLOP

Vi måste göra om det snart igen!

Och vet ni.... han gillade skorna JÄTTEmycket och dom passade... Whhiiiii...

• Anettan73

Jaha det är här vissa håller till...

Här är en till som bor omkring Lund, närmre Eslöv för att vara exakt...

För er som undrar vad jag e för tönt som bor där, så står allt i min pres, eller fårga...

• Anja 19 juli 2008

hihi välkommen hit Anettan... f´låt att jag inte nämnt tråden innan. har banne mig inte tänkt på att du ej varit här... Flamora har skrivit här inne vet jag!

VÄLKOMMEN såklart

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-20 20:48:36 följande:

hihi välkommen hit Anettan... f´låt att jag inte nämnt tråden innan. har banne mig inte tänkt på att du ej varit här... Flamora har skrivit här inne vet jag!VÄLKOMMEN såklart
    Ha ha ha ha.. Tackar o bugar...

Idag ville jag titta runt på smycken till bröllopet med det bidde inte så... Fattar inte när jag ska ha tid att göra det... På köpet så börjar jag snart jobba igen
  • Anja 19 juli 2008

Jadu, det där m smycken är ett jä..la skit.

Jag hittade ju DRÖMSMYCKENA på en amerikansk sida, som typiskt nog INTE skickade till Sverige. KOmmer inte ens ihåg vad sidan hette. suck...

Så jag vet inte vad sjutton jag ska ta mig till med smyckena! Köpte ju halsband & örhängen i förrgår men känner mig alldeles för tveksam till dem.

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-20 20:58:25 följande:

Jadu, det där m smycken är ett jä..la skit.Jag hittade ju DRÖMSMYCKENA på en amerikansk sida, som typiskt nog INTE skickade till Sverige. KOmmer inte ens ihåg vad sidan hette. suck...Så jag vet inte vad sjutton jag ska ta mig till med smyckena! Köpte ju halsband & örhängen i förrgår men känner mig alldeles för tveksam till dem.
    Jag kommer inte köpa något förrens jag ser det och det känns 100% rätt. Jag vill inte tvivla... Utan bara känna detta ska jag ha...

Jag e inne på att ha pärlor. Jag har ju pärlor på klänningen över bysten.. Sen i öronen vill jag ha lite större pärlor inget häng... ...
    Testade med att ta i öronhänge i mina gamla hål och det fungerade på högra örat men inte vä.. Jag kunde känna spetsen men jag ville inte trycka igenom sör det känndes....
  • AnneiLund

Tack för alla länkar!!!!!
    Du e ju toppen!!!!

Embo81 skrev 2008-03-20 19:51:29 följande:
    Hej tjejer! Tack för en trevlig eftermiddag!Anne: Här är länken till fotografen jag pratade om, han håller på att göra om sin hemsida, så det går inte att se några tidigare bröllopsbilder, men man kan se andra foto han har tagit. www.tannus.se/ Sen är länken till underklädesaffären här: www.kvinnligtunder.se/foretaget.aspxser inte så roligt ut när man kolla på hennes hemsida, men hon ska vara jättebra.
  • AnneiLund

Säger som alla andra...supertrevligt idag!!!!

Och vet ni vem som har EXAKT HUNDRA dagar kvar till sitt bröllop???????

• Embo81

Välkommen välkommen!

Anettan73 skrev 2008-03-20 20:30:48 följande:
    Jaha det är här vissa håller till... Här är en till som bor omkring Lund, närmre Eslöv för att vara exakt...För er som undrar vad jag e för tönt som bor där, så står allt i min pres, eller fårga...
  • Fröken Planera

Välkommen Anettan!

Och tack till all er som var med på fikat. Vad kul det var att diskutera med er alla om hur era planer ser ut.
    Vi måste definitivt göra om det!!! Kul att Daniel gillade skorna, Anja. Det är ju aldrig kul att börja strula med att byta.
    Jag kan berätta att min sambo insett att det där pärlhalsbandet inte ligger i tiden. Jag berättade om Ert rungande "NEJ" hahaha
    Tack för hjälpen, tjejer.

Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3