Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Åhhhh.....
NU såg jag ditt svar!!!
Jag åker gärna dit på lördag!!!!
Ska du ändå dit då?
Kram!!
Fasen... jag kan inte på lördag... helgerna suger för mig! Då jobbar alltid antingen jag eller Daniel. Denna helgen är det Daniel så jag är hemma m kidsen och kan inte ta mig nånstans...
suck...
Om någon ska dit en vardag på förmiddagen eller så (finns det nån annan som jobbar så skumma tider som jag *asg*) så hojta
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-26 10:10:49 följande:
Annettan
men då kanske du skulle vilja ta en förmiddagsdejt en dag
Fast jag menar inte nu i det närmaste. Men om du har lust om några veckor eller så...
Jag ska gå ner lite iallafall... kommer ju förhoppningsvis rasa ganska bra nu när jag går på ren kur på cambridge så att ajg får en mer rätt storleksbedömning av tuttar och omkrets
peppar peppar ta i trä, räknar inte med nåt alltså... fniss
Japp d e lugnt. Då har jag barnen hos dagmamma dessutom... De dagar jag e ledig så e dom där till 14...
Tjenis Anja!
Hur går det med din cambridge? Jag är oxå ledig ibland på dagarna. Tycker att vi bestämmer en tid lite längre fram i vår.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-26 10:52:17 följande:
Hej Embo81
Nu har jag precis pratat bröllop med din mamma här ute i köket hehe Hon visste inte vem jag var för jag jobbar ju till 99% kvällar och börjar då kl.13 och då är hon ju inte här
jag tycker absolut att vi gör så... en underklädesdejt senare i vår...
Det går faktiskt riktigt bra m min pulverdiet. Jag tycker att pulvrena är ganska ok faktiskt... Och jag har inte fuskat idag, haha... (igår fuskade jag med några tuggor kycklingfilé men det räknas väl knappt, är ju varken fett eller kolhydrater )
De första dagarna är ju värst och jag började ju om igår, helt o hållet efter påskens alla onyttigheter. Usch, det blev mycket onyttigt i påsk.
Men en dag i åkarp i maj nångång låter helt perfekt. Min klänning kommer i slutet av maj så då vill jag ju ha en axelbandslös bh och ett par lårtajts att prova med.
Korsett har jag ju redan... Längtar att få prova den
Neeeej jag är ju helt förvirrad *asg* Det är inte DIN mamma haha, det är ju LABBRÅTTANS mamma
förlååååt min helsnurriga hjärna, haha...
Embo81
jag blev förresten nyfiken på din brudklänning när du beskrev den. Har du ingen bild på den? Eller du kanske är rädd att din m2b ska titta in här Jag funderar på att ta bort min oxå ur galleriet, man vet ju ej hur pass mkt Daniel är här och snokar runt