• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • Fröken Planera

Anne, nu är det bara 99 dagar kvar till er stora dag! Grattis!=)

• labbråttan83

Hej och tack alla för igår!

Välkommen Anettan till "gänget"

Kul att det löste sig både för Anja med skorna och för Gabby med halsbandet

99 dagar kvar, hjälp, det betyder att det är bara kvar 85 dagar kvar till vårt bröllop!!! Iiiiih!

• Flamora

Hej!

Låter kul med fika och bröllopssnack. Jag var faktskt på Mormors bageri vid den tiden, så jag tänkte på er. Passade min 5-åriga kusin, så det var inte riktigt läge att gå bort till er. Men följer gärna med en annan gång.

85 dagar är inte så mycket Det börjar verkligen närma sig..

• Anja 19 juli 2008

Är det någon här som har tänkt att bege sig till kvinnligt under någon dag!?

Hojta isåfall för jag hänger mer än gärna på... måste ju ha en axelbandslös bh som sitter som en smäck haha...

Å andra sidan så håller jag på att gå ner i vikt så det kanske inte är superbra att köpa NU? VAd tror ni, man kanske ska vänta.

jag har förresten kommit på vad jag ska ha udner klänningen förutom korsetten.

Jag vill ju INTE ha strumpbyxor, kommer svettas ihjäl om fötterna och hela benen är täckta m nåt, men samtidigt vill jag ha något mellan låren så att man inte får skavsår ifall det är svettigt och varmt osv.

Det finns såna där slankande (kraftigare strumpbyxematerial som håller in i material som andas) som man har bara över rumpa och lår, som slutar ovanför knät. Perfekt, för jag vill ha bara fötter men jag har gärna nåt som håller in låren osv eftersom korsetten går ner över höften så är det ju trevligt att ha något som även håller in längre ner

perfekt!

• Anja 19 juli 2008

www.maidenform.com/home.jsp

här hittade jag såna finns även såna för er som ej ska ha korsett... De går ända upp under bysten och håller in maximalt!

Min sväerska hade en sån, den korvade sig INTE vilket hon hade fasat för... de har såna på kvinnligt under HOn köpte sin där nämligen...

bara ett tips om någon vill slanka in magen lite men inte vill lägga 2.000 på en korsett

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 09:21:21 följande:

Är det någon här som har tänkt att bege sig till kvinnligt under någon dag!?Hojta isåfall för jag hänger mer än gärna på... måste ju ha en axelbandslös bh som sitter som en smäck haha...Å andra sidan så håller jag på att gå ner i vikt så det kanske inte är superbra att köpa NU? VAd tror ni, man kanske ska vänta.jag har förresten kommit på vad jag ska ha udner klänningen förutom korsetten.Jag vill ju INTE ha strumpbyxor, kommer svettas ihjäl om fötterna och hela benen är täckta m nåt, men samtidigt vill jag ha något mellan låren så att man inte får skavsår ifall det är svettigt och varmt osv.Det finns såna där slankande (kraftigare strumpbyxematerial som håller in i material som andas) som man har bara över rumpa och lår, som slutar ovanför knät. Perfekt, för jag vill ha bara fötter men jag har gärna nåt som håller in låren osv eftersom korsetten går ner över höften så är det ju trevligt att ha något som även håller in längre ner perfekt!
    Jag vet att jag ska dit men inte förrens i maj någon gång...

Jag har ju dessutom 2 storbystade damer till tärnor som ev med ska dit o kolla läget. Men jag hojtar gärna till när det närmar sig.
  • Anja 19 juli 2008

Ja men du, inte ska du släpa med mig om du ska dit m dina tärnor, fniss...

Vi kan ju träffas i slutet av april som jag föreslog på skåneträff så kan du ju se om du ens står ut med mig hehe... så kan du bestämma dig sen *asg*

Början av maj är ju troligen superbra då jag ej kommer att kunna prova min brudklänning förrän i slutet av maj (den är färdig då ) och då har jag hunnit gå ner det mesta hoppas jag, så jag vet vilken storlek jag ska ha och sådär

Hihi...

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 09:28:34 följande:

Ja men du, inte ska du släpa med mig om du ska dit m dina tärnor, fniss...Vi kan ju träffas i slutet av april som jag föreslog på skåneträff så kan du ju se om du ens står ut med mig hehe... så kan du bestämma dig sen *asg*Början av maj är ju troligen superbra då jag ej kommer att kunna prova min brudklänning förrän i slutet av maj (den är färdig då) och då har jag hunnit gå ner det mesta hoppas jag, så jag vet vilken storlek jag ska ha och sådär Hihi...
    Aja du... Jag är en person som står ut med det mesta. Får alltid höra hur jag pallar med vissa personer... Sen på köpet så ska jag gifta mig med ett Lejon... Bara d du...

Fast jag klarar inte av att jobba med vem som helst. Där kan jag gå i taket snabbt!!!
  • Anja 19 juli 2008

Hoho vem vet, då kanske du t.om står ut med MIG

• Anettan73

Det fixar sig...

Usch jag får skavsår i mina öron nu av en tjatig 4 åring....

Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3