• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • ingenjörsbruden

Cajsa Magnus skrev 2008-03-05 15:50:08 följande:

Deras hemsida heter www.appelgrensgrytor.com.Låter hemskt gott och bra priser....
    Kanon! Ska kolla!! *mmmm*
  • Anja 19 juli 2008

Förlåt

det blev bajsblöja här istället och sen fick jag ta hand om lite tvätt...

Men du fick ju länken där... skitbra! Underbart god mat och supertrevlig man som verkligen är serviceminded

Han kom ut med mat till skånestranås när vi bodde där ett veckoslut med skolan under min utbildning...

Då var vi nog ca 60 pers. Skitgott! Både varm och kall mat!

• Fröken Planera

Hej på Er!

Jag är lite av ett blåbär på denna sidan, men hade varit kul att lära mig lite mer.. Även jag bor i Lund och planerar mitt bröllop till den 19/7-08. Äntligen kan man prata om det. Inbjudningarna gick ut i början på veckan, så nu är det ingen hemlighet längre. Låter kul med er BT-träff, tyvärr jobbar jag den kvällen, annars hade jag nog dykt upp..=)

• ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-03-05 16:17:58 följande:

Hej på Er!Jag är lite av ett blåbär på denna sidan, men hade varit kul att lära mig lite mer.. Även jag bor i Lund och planerar mitt bröllop till den 19/7-08. Äntligen kan man prata om det. Inbjudningarna gick ut i början på veckan, så nu är det ingen hemlighet längre. Låter kul med er BT-träff, tyvärr jobbar jag den kvällen, annars hade jag nog dykt upp..=)
    Kul nick!! O välkommen!!
  • Fröken Planera

Tack, Ingenjörsbruden..=)
    När ska du gifta dig då, och var?

• Fysio

Hej!Kul med massa nya blivande brudar! Välkomna ni alla =)

Embo81 är det den nya eller gammla kyrkan i Kävlinge ni ska ha??? Själva ska vi slå till i Stäviekyrka så det är ju just nästgårds =)

Jag tror för övrigt också att jag kan den 11/6 skoj skoj!

• NEoMA

Tyvärr kan jag inte följa med den 11, då det är dagen innan första inlämningen på min D-uppsats, men vi kanske hinner med fler fika rundor innan sommaren ?

• ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-03-05 17:09:29 följande:

Tack, Ingenjörsbruden..=)När ska du gifta dig då, och var?
    Vi har tänkt nov dec i Södra Sandby men har inte spikat ngt än....laddar fortfarande batteriet efter skottdagen!!!

Det måste def bli fler träffar längre fram!!
  • Fröken Planera

Ja du, ingenjörsbruden, jag förstår att du måste hämta dig efter skottdagen!!! Läste om ditt frieri och fick tårar i ögonen. Klart han inte kunde säga nej på det..=)
    Jag har läst igenom hela tråden och såg att det är en del prat om träning. Jag har årskort både på Högevall och Gerda. Tränar oftast själv, eftersom min sambo jobbar så hysteriskt mycket. Är det någon som är sugen på att hänga på någon gång? Jag är ute och går varje dag åxå.. Någon som ska med???

• Fröken Planera

Förlåt.. Glömde ju säga att jag har 8 kg som ska bort innan den 19/7!!!!

Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3