• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • Embo81

Nix, frans möller ska vi ha mat ifrån

• Embo81

Japp, vi ska faktiskt dit och kolla om vi hittar något bra. Var en runda på botaniska i helgen, fin utmiljö, men ingen höjdare inne... Titta lite efter slott med, men inte många som finns i närheten och de som finns är inte öppna för allmänheten..Slutsats är alltså:Det får INTE regna den 23 aug!!!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-05 10:36:16 följande:

Något som jag hade tyckt var SKITHÄFTIGT hade ju varit att ta bröllopsfoton på Kulturen! Både ute och inne i alla de underbara husen!Hmmm undrar om man får det?shit vad det vore häftigt!
  • FrökenK

Låter kul. Är det bara brudar 2008 som får komma?

ingenjörsbruden skrev 2008-03-05 14:05:29 följande:
    Jag hänger med på BT-Lund-träff den 11/3!!!
  • Anja 19 juli 2008

Jag tror att jag oxå kan den 11 faktiskt! Var bara på dagen som jag inte kunde, men så sent så kan även jag

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

Mmmmm appelgrens grytor...

Fyyyyy f...n rent ut sagt så jä..la god mat! Läskigt!

Mumma... vattnas i munnen bara jag tänker på det. Har ätit hans italienska buffé, helt otroligt gott!

• Anja 19 juli 2008

Självklart får alla brudar komma, oavsett när de gifter sig, hihi... det vore ju diskriminering annars

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-05 15:07:42 följande:

LabbråttanMmmmm appelgrens grytor...Fyyyyy f...n rent ut sagt så jä..la god mat! Läskigt!Mumma... vattnas i munnen bara jag tänker på det. Har ätit hans italienska buffé, helt otroligt gott!
    Har du ngn hemsida till appelgrens grytor?!?
    Verkar ju läskigt gott!!!
Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3