• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • ingenjörsbruden
    felines skrev 2008-02-28 11:18:20 följande:
    Lycka till! Shit vad modigt! Själv är man så himla gammaldags! :)
    Det är vi osså eg, men min m2b har svårt att få tummen loss!!!

I hans planering ska vi bygga hus först....men då misstänker jag att bröllopet inte blir förrän om 10-15 år!!

Så håll tummarna för att han inte säger nej!!
    *iiiiiiih*
  • Fysio

Ingenjörsbruden: lycka till! Vad spännande =)

Och ni andra; fika hade varit skoj. Jag jobbar också i Lund och är rätt flexibel gällande arbetstid... har inte tillgång till kalendern nu så jag vet inte riktigt hur eftermiddagarna/kvällarna ser ut nästa vecka.

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

och ni andra... 11/3 kl 18 hade passat mig UTMÄRKT

• Cajsa Magnus

Jag kan inte den 11/3, just denna tisdag så är det kvällsaktivitet med jobbet annars funkar tisdagar, men den 16/3 kl 15 skulle funka...annars blir det säkert fler tillfällen.....

• labbråttan83

STORT grattis och välkommen i gänget!

• Anja 19 juli 2008

Ingengörsbruden

jättegrattis, hihi åååh så kul... kan du inte berätta lite mer ingående om hur det hela gick till. Vi vill ju höra

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-01 20:31:48 följande:

Ingengörsbrudenjättegrattis, hihi åååh så kul... kan du inte berätta lite mer ingående om hur det hela gick till. Vi vill ju höra
    Jag skrev ner allt i min presentation, la in några foton osså!!!

På lördagen var vi helt slutkörda....stor psykisk urladdning som tog musten ur oss båda!!!
Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3