Hej hopp!
Just nu behöver jag också massage, eller en kiropraktor. Ryggen åkte på sniskan igen nu i kväll när jag bar Lucas, skit också. Har så jäkla ont nu. Är dessutom hemma själv med honom tom onsdag, Martin är i Norrland.
Tur i oturen ska jag till en sjukgymnast på torsdag som kan förhoppningsvis kan fixa till den, hon brukar fixa sånt. Har fortfarande så ont i mitt bäcken sen förlossningen så jag ska både till henne och till gyn då och se vad som kan ha hänt. Troligtvis har mitt bäcken fått sig en skjuss och jag hoppas de har någon åtgärd på det.Så jag hoppas jag står ut med ryggen dessa dagar....
Min kompis är massör (och dessutom gravid nu) och det finns inget som egentligen säger att man inte ska bli masserad då men man bör ev undvika områden i ryggslutet och magen.
Vad roligt ni verkar ha haft Ylva!
I lördags var jag hemma hos min bästis (hon som var tärna) och då bokade vi in en tjejkväll med gänget den 2:a feb. Då ska jag sova kvar där, det blir första natten utan Lucas,,aaaaahhhhh.
Det går väldigt bra med Lucas nu, han somnar själv på bara några min och sover oftast hela nätterna. Det har varit 3 eller 4 nätter på 1,5 vecka som vi fått lov att gå upp och ge honom gröt på natten för att han inte kunnat somna om. Men bara för att jag är själv nu så får väl jag 2 dåliga nätter bara för att vi haft 2 bra nu....
Så det är väl bäst att jag går och lägger mig nu.
god natt!