• maka2b

28/7 2007

Som Gullan79 skrev i vår gamla tråd så stängs den snart så dax för en ny.

Idag är det bara 109 dagar kvar till vår dag

Den här tråden kommer räcka nästan ända fram. Hoppas att alla hittar hit, det vore roligt att följas åt hela vägen.

• Svar på tråden 28/7 2007
  • maka2b

Bouncing Bunny
    Tack snälla för mailet! Mycket vacker bukett, jag kommer nog att ha nått liknande, mer hortensia och färre rosor dock. Vilken underbar blivande som överraskar med en resa! Vi ska vänta med resa till ett senare tillfälle pga pengabrist och att sonen är bara 20 månader. Så vi tar en lugn semester på landet efter istället.

Hur går det för er alla?? Hoppas att ni fick lite tips till programmen i länken som jag skrev sist.

Dagarna går, idag är det bara 23 dagar kvar...

• skepplandabrud

Oj varför har jag inte hittat denhär länken innan hade varit skönt med lite stöd i planerandet...

• fjah03

Hej allihopa

Nu har jag lyc blev kats fixa min klänning. Det blev faktiskt bra om jag får säga det själv. Jag har också sytt dukarna idag. 30 meter raksömmar. fy sjutton vad tråkigt. Ringarna fick jag med posten idag. Beställde från USA. Passade hur bra som helst och var superfins. Allt börjar ordna sig, tillslut.

Ha det bra alla brudar.

• maka2b

skepplandabrud
    Bättre sent än aldrig . Välkommen!

• maka2b

Festprogramtips!

Så här ser vårt program ut:
    - "välkommentext" + innehållsförteckning
    - Meny
    - Livskarta (tips från BT)
    - Dikt (den som blir uppläst under vigseln)
    - Citat
    - Olika påståenden som ska paras ihop med mig eller m2b.
    - Bordsplacering (mittenuppslag). Inte klar!
    - 5 sidor beskrivningar av gäster. Inte klara!
    - "Tacktext" + info ang vigseln.

Finns det något som verkar intressant så delar jag gärna med mig och mailar!! Glöm inte att titta på länken som jag skrev tidigare också, för hennes program är super fint!

• Fru Bouncing bunny

maka2b

olika påståenden tar jag gärna del av, detta något nytt för mig! kul grej... vi håller också som bäst på med programmet, bordsplacering klar men inte beskrivning av gästerna.... men det är det svåraste tillsammans med bordsplaceringen, så det känns som om vi har kommit en bit på vägen

lselberg@hotmail.com

• julibrud-07

ohhhh, snart är dagen här hopas det går bra med era planeringar! Vi håller oxå på med festprogrammet och det börjar se färdigt ut nu. Har ni blivit hippade än? Hur var den? Jag har inte blivit hippad än, tror att det blir denna helg eller helgen innan, finns ju inte så många helger kvar att hippas på

vi var och tittade på ringarna i förrgår, var lite orolig att den inte skulle se ut som vi ville men de hade gjort den bra, får hämta dem på fredag hur ser era ringar ut?

• maka2b

Bouncing Bunny - du har mail .

• fjah03

Jag och min m2b blev hippade och svensexade igår. Samtidigt då vi har samma umgänge. Det var superkul. Kl 8 på morgonen ringde telefonen, det var en vän som lät stupfull och ville ha skjuts. ¨När jag låste upp dörren vällde folket in. Dagen började med Champangefrukost och smörgås. Nästa anhalt blev gocart som var roligare än jag trodde. Väldigt svettigt och jobbigt. 'Efter det åkte vi till norrfällsvikens camping där de hyrt stugor, ordnat med middag och bastu och vildmarksbad.
    somnade till slut kl 04.30 på morgonen helt slut i kroppen efter dagens alla aktiviteter.

Jag befarar att det väntar en till möhippa/svensexa då inte ens hälften var med denna gången.

• maka2b

fjah03
    Va kul det låter! Jag har haft min möhippa och den var kalas. Det finns detaljer tidigare i tråden .
    Måste bara skriva att jag känner igen norrfällsviken. Jag ska åka till min moster i Nordingrå imorgon, visst är det i närheten eller är jag helt fel ute??

• maka2b

Hej alla tjejer!!
    Idag så sticker jag på en liten tripp till Norrland och är tillbaka igen på fredag. Så om någon utav er vill ha någonting mailat så fixar jag det så fort jag är hemma igen. Ha en bra vecka. *kram*

Svar på tråden 28/7 2007