• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • MrsNyberg2B

Aha... Men det är ju faktiskt rätt okej, när man tänker på det... I princip skulle man väl i så fall kunna göra den hur lång som helst... om man nu slänger in allt möjligt. Fast det kan ju vara skönt med bara en vigsel, och sen är det fest, lixom! Gissar att många också skulle känna sig lite mer bekväma i den situationen.. Alltså, det är ju högtidligt och fint på alla sätt, oavsett hur man gör det.. Om man ska vara ute, så känns det ju helt klart som större möjligheter att utforma det som man själv vill, och om det inte är världens varmaste väder eller liknande, så kan det ju faktiskt vara än bättre med en snabbis... :D

• June20

jo precis samt att folk inte lär få träbak heller som jag hört en del tycker kyrkliga vigslar har en tindens att bli.
    Själv tycker jag bara synd om folk eftersom dem normalt sett inte kan psalmerna som ska sjungas under en kyrkligvigsel...moster Agda som ylar som en varg medans resten mummlar sig fram för att inte avslöja att dem inte kan texten igentligen o def inte har en anning om vilken ton man ska ha. HAHAHA ;)

• June20

ja menar dem blir långvaraiga så folk får träsmak i baken ju....trötter idag

• lillithsmamma

tror tråden stänger för svar sedan
    ang sötsuge tips det har jag i stälet för marabo choklad kan man ta några bitar av 70 procentigt choklad stillade mitt sötsug iallafall och även choklad suget .

• June20

jag håller med om 70% chokladen....man får ju choklad samtidigt som det bryter av suget efter mera då det e för maffigt nästan kan ge en smak av plommon så kraftigt kan den vara.

• MrsNyberg2B

Vilken bra beskrivning av psalmsång! :D Halva min släkt (eller snarare en mindre del av den) är ju religiös och tar i ifrån tårna, vilket förmodligen skulle göra att de lät som en hel kör och alla andra skulle se irriterat på dem för att de nästan störde.....

70-procentare är bra. För övrigt. All choklad är bra - eller iaf gott!

• lillithsmamma

har fått sådan ångest nu under påsk har det blivit massor av snask mm jag som trännar ju och försöker gå ner i vikt , dumma mig som inte kunnat stå emot alla sötsaker med gott hur har de gått för er då tjejer :) glad påsk i efterhand föresten ;)

• Pumpkin

Här är ju tråden, hittade den inte

Har i alla fall startat en uppföljare, bara så ni vet

• June20

med vilket namn? hittade ingen som heter som denna med "del 2" efter el liknande...
    :/

• lillithsmamma

hittade inte heller nya tråden

• lillithsmamma

eller hittar den inte

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler