• tina19/8

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?

Hej är en glad tjej som fyller 24 år nu i feb !
    Ska gifta mig den 19 aug i norra solberga kyrkan en jätte fin kyrka som jag är döp konfirmerad i och ska nu gifta mig i den också .
    Min blivande man och jag har levt tillsammans i snart 8 år och jag är jätte lycklig att vi nu ska vandra tillsammans till altaret och lova varandra evig kärlek men jag skulle vilja byta lite ideer och tankra med andra brudpar så skriv gärna om era planer eller berätta om när ni gifte ja alla är välkommna att skriva
    Kram Martina

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?
  • september bride

Var i Ullared i går och handlade en hel del....hmmm en hel del onödigt,,Men jag handlade även mina bröllops skor där och de är sååå fina jag blev super nöjd...

• september bride

GithKat
    var ska ni vara på eran bröllops natt????

• GithKat

september bride: vi har bokat sviten på hotell högland. Skulle egentligen varit i svärmors stuga men den kommer inte vara klar i tid. Och jag känner inte för att vara utan dusch och toa dagen efter. Jag tycker det är jätte trist att vi inte kan vara i stugan men en svit med bubbelbad är inte helt fel det heller...

• september bride

vad kommer ni få betala för den???....ingår frukost ??

• september bride

tackar tackar.....

• GithKat

så lite så. För vår del blir det kanonbra.. gångavstånd från lokalen..*fniss*

• tina19/8

hej på er alla vi ska ha våran bröllopsnatten igammla stan i eksjö super mysigt ställe rekomendera jag jätte mycket jätte fin bröllopssvit med jorgubbar och chocklad !!!!

• september bride

tina19/8
    va heter stället ni ska vara på???

• blivande fru ländin

september bride: Inte för att jag vet men det låter som om tina 19/8 ska vara på J
    Hotell

• Sensommarbröllop

Hej på er,
    Har "tjuvläst" er tråd och vill vara med om jag får Jag och min sambo ska gifta oss i Lövhult den 5/8 och får panik när jag läser hur mycket ni redan har hunnit med!! Vi bestämde från början att allt skulle ske i enklaste stillhet men befinner mig just nu mitt i karusellen - och oj vad roligt det är!!
    Håller på med inbjudningarna som bäst men de flesta är dock "förvarnade" då vår stora dag blir mitt i semestertider.
    Hoppas att man inte glömmer något viktigt!!
    Ska ni ha någon levande musik på festen och i så fall vem?

• september bride

Har sökt lite men ser inte ut som att de har någon hemsida eller?????

• tina19/8

hej alla det stämmer att vi ska vara på det hotellet jag är så glad att vi hittade det en mycket lugn och mysig miljö precis vad som behövs efter allt stök och stim . Jag har nu börjat spanat lite på olika dekorations tips inför kyrkan och middagen så det är verkligen jäätteee svårt att bestämma sif för hur det ska vara har jätte mycket ytor att dekorera men det ska bli kul ha det så bra alla .

• GithKat

Sensommarbröllop: Vad kul att du gifter dig i Lövhult. Sammma dag som mina sväron har bröllopsdag faktiskt Själv ska jag gå på en väninnas bröllop den dagen fast då i Hakarp. Lovar hon är ännu längre gången i planeringen än mej. Vi ska inte ha någon levande musik enbart från datorn som min bror kommer sköta. Vart ska ni ha festen någonstanns? Vi ska vara på svärmors jobb... Funderade först på att hyra församlingshemmet mittemot kyrkan först men sen får istället låna den andra lokalen nästan gratis, så det fick bli den istället.

• Sensommarbröllop

Hej Githkat,
    Jo, Lövhult känns bra!
    Vi ska faktiskt ha festen där också, i friluftsgården. Vi är inte säkra på att vi kommer att vara i kapellet än ev blir det utomhus.
    Det är bra i Lövhult då vi har ganska många tillresta gäster och det finns ju enkla men dock övernattningsmöjligheter på vandrarhemmet där!

September bride,
    De har en hemsida, titta på: www.vaxblekaregarden.com/
    där hittar ni bl a bilder på bröllopssviten med tillhörande badrum, härligt!!

• september bride

tack så jätte mycket....Sensommarbröllop

• tina19/8

hej på er kul att ni hittade sidan till hotellet i eksjö det är verkligen helt underbart ska verkligen bli super mysigt att få tillbringa en natt men sin man där efter bröllopet och festen hihhihihihhi och hon är inte dyr heller tror vi skulle få ge 1700 kr med frukost och lunch om man ville ha !!!!! REKOMENDERA jAG VERKLIGEN !!!!!!

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området?