Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Hejsan, flickor!
Känns så dumt, men jag kommer tyvärr inte i morgon, onsdag.
Är min sista semesterdag och jag känner att jag gärna vill vara hemma och mysa dagen innan jag börjar "slitet" igen.
Hoppas ni förstår!
Har varit iväg ikväll, tisdag på ett styrelsemöte...
på torsdag kväll är det kören...
Jag träffas väldigt gärna någon helg! Då är det lättare för min del.
Vi har ju inte lagt undervisnings-scheman och så ännu.
Brukar oftast komma hem sent de dagar jag jobbar (månd-tors) och sedan tar det ju ett tag att köra hem från Ö. Göinge med! Och då har jag oftast in te ätit kvällsmat...Suck!
Har sådan ångest inför att börja jobba igen, när man varit ledig så länge!
hade ju gärna varit ledig längre!!
Det är ingen fara min-ah! Förstår dig, du måste ju ladda inför jobbstarten! Det innebär alltid lite ångest när man börjar jobba efter en ledighet. Jag har snart jobbat i tre veckor, så börjar komma in i det. Studenterna kommer om ca 1 vecka och då är det slut på lugnet... Har en stressig höst, iallafall första halvan.
Paulinas
Typiskt mig att sätta giller i huvudet på dig.
Jag tror det blir jättefint men som jag sa man får nog tänka efter så att man inte piffar till lokalen för mycket eftersom det är en lantlig miljö.
Men dina hjärta du beskrivit kommer passa jättebra till miljön tror jag.
Lokalen är jättefin ( om man gillar lantställen), själv var jag ute efter flott och det går stick i stä med varann.
marie, skrev precis till dig i en annan tråd! du får läsa kristianstad trådarna :)
Ja det här med lantstil, problemet är att jag inte riktigt tänkt på det så.. att jag måste ha en lantstil där... vet inte om jag vill ha lantstil ju!! "flott" vill jag inte ha, men lite ungdomligt och glatt vill jag ha det! Går det att få till där med modern musik etc.. eller blir det helt fel!?
Det får analyseras ikväll :)
Marie,
jag är på väg hem nu, om vi inte hörs antar jag att du kommer 18 och har med dig någon typ av fika. Hoppas detta är ok. Annars är det bara att ringa!
Japp jag fixar fikat.... :)
Ses sen.... Kram
Har både tråkiga och roliga nyheter att berätta... :)
Hej, hej!
Vad bra/skönt att ni är så förstående!
Är ju skönt att få ta det riktigt mys-lugnt sista semesterkvällen!
Måste ju upp tidigt igen från och med i morgon! Bläääh! Är ju ingen morgonpigg person, precis!
Känns motigt inför i morgon, men det blir säkert bra sedan...
Tack och lov jobbar vi ju inte så länge nu de första dagarna! Slutar 15.00 i morgon, torsdag och på fredag med. Blir en "mjukstart"!
Hej, flickor!
Ha det så trevligt i kväll!
Hoppas jag kan komma med någon annan gång i stället!
Hej töser
Tac för ikväll, kul o träffa vännen Paulinas, man har ju i princip bara sagt haj o goodbye till honom, han går ju när vi kommer :D Ska se om jag inte kan locka med gubben en dag :)
Min-ah
Så, hur var första dagen på jobbet? När man väl är uppe så brukar det gå bra!
Skönt att det är fredag idag!! Ska ut med några kompisar från gymnasiet ikväll, ska bli jättekul!
Gumsigos,
Tack själv! Jimmy tyckte att det var trevligt att träffa er lite mer också. I vanliga fall brukar jag ju planera så att jag träffar er de kvällar som han jobbar... så slipper jag vara själv, men det är trevliget att ses alla tillsammans! Hade varit kul om du tagit med Claes någon gång!
Hej tjejer!
Idag är jag så irriterad! Vi hade satt bröllopet till den 2 september ju. Det är vår förlovningsdag och vi tycker det hade varit skoj att gifta oss på 11 års dagen av den. Men min syster, tillika tärna, fyller 18 dagen efter och när vi började prata om att gifta oss på denna dagen så frågade vi ändå henne om det gjorde något om vi gifte oss dagen innan hon fyllde "vuxen". det skulle kanske ta glansen från henne lite. För 3 månader sen bedyrade hon att det inte gjorde nåt. Men igår började hon ge kommentarer om det som inte var fullt lika positiva. Så nu känns det som om vi borde ändra datum. Men vi kan inte flytta det för långt bak, för då hinner jag inte gå ner i vikt eller få ihop pengar. Skulle kunna flytta det till senare på hösten men hur e vädret då? Snälla, har ni nåt tips på hur vi ska göra?
E+P > Ni menar väl sep 2006? Annars är det ju lite väl tidigt påtänkt?
Är ni ute efter ett höstbröllop är väl Oktober annars en perfekt månad? Löven är gul/röda och vädret lite blåsigt (dock med risk för regn)
För oss betyder datumen också mycket, dock firar vi våra års dagar den 15 Juli men nu valde vi sätta bröllopet ett halvår senare, dvs 14 Januari (fick det bli i med 15 är en söndag)
Så ni kanske kan välja ett halvår senare än er årsdag dvs Mars? Fast det kanske blir lite för sent... man längtar ju redan så mycket
Lycka till med datumen iaf!
Blivande fru Roos:
Ja, det är 2006. Annars hade jag strypt ungen
E+P,
Jag hade nog kört på 2:e september ändå. Hon har ju sagt att det är ok tidigare och jag tycker inte riktigt att hennes födelsedag och ert bröllop måste påverka varandra... det är ju två skilda saker! Men jag känner ju inte er familj, så kan vara svårt att ge råd. Men jag hade nog kört på den 2:e!
Annars kan ni ju bara flytta fram bröllopet en vecka... Det har vi gjort, först bestämde vi oss för 27 maj men pga en turnering där många vänner inkl brudgum är aktiva sköt vi det till 3 juni.. går utmärkt! (men datumet i sig betyder inte så mycket för oss...än! Efter bröllopet blir det ju mycket speciellt!)
Min syster tycker att vårt bröllop tar glansen från hennes dag. Och visst, det gör det väl... Förmodligen flyttar vi det till helgen efter. Som Paulinas säger, det datumet blir ju speciellt sen!
Det tycker jag är en bra idé! Och mycket snällt mot din syster!
Hade ni bokat lokal och kyrka så det måste ändras? Annars är det ju inte så jobbigt att byta dag :)
Hallå
Vi är två tjejer som ska göra något riktigt kul på Söndag. Har någon ett roligt förslag till oss ?
E+P
Hoppas att allt ordnar sig, är man ute i god tid som ni så borde ni kunna lösa det med lokal och kyrkan.