Oktoberbrudar 2005!
Hej!
Jag tror nästan inte att jag sett några inlägg från oktoberbrudar här. Visst måste vi väl vara flera?
Skulle det inte vara trevlig med en tråd där vi kan följas åt?
Hej!
Jag tror nästan inte att jag sett några inlägg från oktoberbrudar här. Visst måste vi väl vara flera?
Skulle det inte vara trevlig med en tråd där vi kan följas åt?
Satt och tittade på alla bilder (har alla bilder på frisyrerna utom en sparade i mitt eget lilla album, visst är de underbara?) så jag glömde först helt bort att titta på capen som jag ju gick in för att titta på...hi hi...fick gå in igen!
Vad underbart att ha Mia Löfgren som solist, jag älskar henne och var så avundsjuk på hon Isabell när Mia skulle sjunga på deras "bröllop" så nu är jag avis på dig
Känner du henne eller har ni bara "hyrt in henne" vad får ni betala i sånna fall?
Åhh jag glömde förresten, har äntligen fått min sambo att sätta sig ner och göra listan över vilka han ska bjuda så nu kan jag ääääntligen börja planera ordentligt!
joan,
nej allt är inte klart! Men nu har vi bestämt vilka inbjudningskort vi ska beställa (det tar max 2 veckor att få hem dem) och vi sitter nu och skriver ner alla adresser. Så de skickar vi iväg innan juni är slut!
Vi har inte valt psalmer till vigseln, men en kompis ska spela tvärflöjt och två killar ska sjunga och spela!
Meny ska vi titta på i augusti tillsammans med restaurangchefen så det släpper jag till dess! Ska snart ta tag i musik till festen, men känner mig trots detta inte spepciellt stressad! Det ordnar sig...
Ja, det ordnar sig nog för oss också! Jag hade ett litet stressryck igår trots klänningsköpet men nu känns det bättre igen. Det är trots allt ett tag till oktober.
Hur många är det här föutom jag som ska gifta sej den 29 okt
När ska ni skicka ut inbjudningarna ungefär? Var i sverige bor ni? Bara kul att veta,-) Själv bor jag lite utanför malmö. ha det gott/kram
Hej Tissa, här är en till den 29:e! fast i Göteborg. Vi har börjat med inbjudningskorten idag ...ett framsteg! men de kommer nog inte ut förrän i juli, är det för sent?
Hej Tissa,
här är ytterliggare en som skall gifta sig den 29 oktober.
Vi har långt ifrån skickat iväg några inbjudningskort. Jag håller för fullt på att fundera ut hur de skall se ut. Sen skall min bror hjälpa oss att trycka dem. Men jag hade inte tänkt skicka iväg dem förrän under sommaren. Juli-Augusti nåt sånt.
Vi bor också i Skåne, skall gifta oss i Stenestad uppe på söderåsen.
ska väl säga som det är då! det blir ingenting för oss:(
vi får skjuta upp det igen.
nu är jag ju inte så himla lessen för det , för orsaken är en till liten bebis, inte riktigt väntat, och väldigt överaskande.
vi har en son på 4 år och en dotter på 10 månader så planeringen var ganska usel.
dessutom har vi fått en större lägenhet.
ser fram emot att läsa om era bröllop.
jätte stora kramar .
monica