Oktoberbrudar 2005!
Hej!
Jag tror nästan inte att jag sett några inlägg från oktoberbrudar här. Visst måste vi väl vara flera?
Skulle det inte vara trevlig med en tråd där vi kan följas åt?
Hej!
Jag tror nästan inte att jag sett några inlägg från oktoberbrudar här. Visst måste vi väl vara flera?
Skulle det inte vara trevlig med en tråd där vi kan följas åt?
EPJE
Jätte vacker klänning! super nice
**Vi Gifter oss den 29 okt**
Vi har fixat:
*Kyrkan
*Festvåning (inkl.mat,dryck & personal)
*Bröllops Svit
*Min klänning,skor
*Beställt bröllopstårtan
Inte Klart:
*Transport
*Alla kläder m.m till oss
*Solist
*Vigselring (köpa nästa månad)
*Bukett/blommor
*Inbjudningskorten/vigsel & festprogram (men vi håller på med det)
*Fotograf
*Frisören
Men det e gott om tid än så Åhh det e såå kul med all planering
hihi.. det är roligt att planera. synd när allt kommer att ta slut. Håller på och velar om min klänning än. inbjudan vet vi ungefär nu efter kortkursen som var så bra. ska bara beställa stämplar och sen se till att få dem gjorda.
roligt med allt pysslande. önskar man hade ngr heldagar man bara kunde ägna åt att sy klänning, springa i affärer efter tyg, papper, hårsaker, titta efter ring, underkläder, skor mm... kanske ska börja göra julkorten redan nu för att stilla mitt pysselbehov.
fjortonårsenare:
då har du och jag kommit ungefär lika långt, och jag har ingen som helst panik!
Har varit med och ordnat en hel del fester (dock inga bröllop), och det brukar alltid lösa sig och bli lyckat i slutändan! Tror de flesta börjar i så god tid för att de tycker det är så roligt! Är ju så kul att fundera på hur man vill ha det!
Jag har börjat med inbjudningskorten också och tänkte skicka ut dom i Juni med OSA sista augusti. Gifter oss 1:a Oktober.
i höst: tack för att det inte bara är jag
men allihopa, hör och häpna, nu är jag på gång. i alla fall med inbjudningskort och hemsida. min m2b vart otroligt intresserad när min planer inkluderade en "logga" i pop-art stuk gjord i photoshop eller illustrator.
såååå...igår köpte han en ny skrivare och studerade warhol hela kvällen.
vad kul när man lyckas pricka in mitt planerade med hans hobby och göra hela bröllopet till vår gemensamma stora hobby!!!
*urglad*
Hej på er alla oktoberbrudar!
Roligt att vi verkar vara så många som skall gifta oss i oktober. Vi skall gifta oss den 29:e. Men jag blir lite nervös när jag läser allt ert planerande, det känns som om jag inte alls har kommit så långt. Vi har istort sett bara bokat kyrkan och där vi skall ha festen. Men det är väl dags att sätta i gång ordentligt snart.
Hej för evigt!
Vi gifter oss nere i Skåne, dessutom är det inte i någon av städerna, utan ute på landet, så jag lever fortfarande i förhoppningen att det inte skall vara så svårt att få saker och ting bokat, även om vi bara har 5 månader kvar (exakt idag faktiskt!). Usch! Nu blev jag bara mer stressad.
Men vi skall faktiskt ha planering denna veckan så jag hoppas att en del faller på plats då. Skönt att höra att där är fler som jag.
var skall ni gifta er någonstans?