• Maira

Oktoberbrudar 2005!

Hej!

Jag tror nästan inte att jag sett några inlägg från oktoberbrudar här. Visst måste vi väl vara flera?

Skulle det inte vara trevlig med en tråd där vi kan följas åt?

• Svar på tråden Oktoberbrudar 2005!
  • maniko

för evigt
    Ja gör det om det funkar!

• Röd-brud

Jag håller med om det där med psalmerna, det är svårt att hitta något som passar in på hösten. Är glad för alla förslag som man kan få.
    Hur skall ni göra med toastmaster? Vi satt där hemma och diskuterade detta igår. Jag föreslog att min syster skulle vara toastmadame, men fick frågan tillbaka om man kunde det, var det inte konstigt att ha sin syster till det? Vad tycker ni om det? Det är helt klart hon som passar bäst till det.

• Meddelande borttaget
  • Tissa

maniko

Jag tror den hette cinderlla shop. Det var från shanghai **Lycka till**

EPJE

Cape finns att hitta på ebay.com osså Jätte fina har sparat nåna bilder därifrån! allt från runt 60 dollar till 170 dollar.

Lycka till tjejer!

• Tissa

E det nån av er som e på familjeliv osså??

ha det gott

• Kärlek79

Hur långt har ni andra "oktoberbrudar" hunnit? Jag har ännu inte skickat ut våra inbjudningar, gifter oss den 15:e. Börjar kännas lite stressigt!

• Röd-brud

Jag har långt ifrån skickat ut några inbjudningar heller. Har inte ens bestämt hur de skall se ut.
    Vi gifter oss den 29:e, har bokat kyrka och festlokal, och idag skall jag med min mamma och bestämma klänning. Jag har varit iväg själv innan, så nu vill jag bara ha lite smakråd, hoppas bara att hon tycker som jag.

• hbn00002

för evig: Tack för tipset på sida. Fin psalm ni valt!

• Kärlek79

Rödbrud

Vad skönt att höra att jag inte är ensam om att vara sen med inbjudningarna.

• brud oktober

oj...vad långt alla kommit! själva har vi bara prel.bokat kyrka och lokal till den 29 okt. Tror ni att det har börjat skymma vid 17? drömmer om fackelstigar och massa marchaller...

Svar på tråden Oktoberbrudar 2005!