• Maira

Oktoberbrudar 2005!

Hej!

Jag tror nästan inte att jag sett några inlägg från oktoberbrudar här. Visst måste vi väl vara flera?

Skulle det inte vara trevlig med en tråd där vi kan följas åt?

• Svar på tråden Oktoberbrudar 2005!
  • Röd-brud

Jag hoppas också på att det börjar bli lite mörkt vid 17. Vi skall vara i kyrkan kl.16 men sen hoppas jag att man kan ha lite tända marchaller och likn. när vi kommer till festlokalen. Men det beror naturligtvis på var i sverige man bor.

• Meddelande borttaget
  • okober brud

Kan du inte be någon tända upp massa marchaller utanför festlokalen så att alla får en wow-upplevelse när de går hem sen? Det tycker jag skulle vara mysigt!

• Meddelande borttaget
  • okober brud

Capen är underbar! Vill också ha!

• Meddelande borttaget
  • okober brud

jag tror det är okej, blodet kommer förmodligen att pulsera rätt gott ändå! Viktigast är nog ändå att man har något runt axlarna så att man inte ser så bar ut.

• joan

Nu har jag också lyckats köpa klänning! Det blev en axelbandslös (vilket jag inte tänkt från början) med långt släp och lite guld/pärlbroderier från Debenhams. Vi även bestämt oss för fotograf, så nu börjar det lossna lite iallafall efter en låång tids stillestånd!

Det är som EPJE sa tidigare, det känns så himla mycket roligare att fixa annat också när klänningen är köpt. Man kan ju tycka att jag borde ha lyckats lista ut det tidigare så hade jag inte haft så mycket kvar att göra nu....

• EPJE

Ja Joan, visst är det härligt! Allt känns bara roligt nu, ingen stress (inte än i allafall!). Ska i lugn och ro leta efter något vackert halsband och en tiara nu!

• joan

EPJE, ja härligt är det - jag är barnsligt glad åt att äntligen ha en klänning! Och det ska bli så kul att leta tiara och en ev. fuskpälscape att ha utomhus!

Men stressfritt kan jag tyvärr inte hålla med om, vi har t.ex. inte fått iväg inbjudningskorten ännu och än mindre bestämt meny eller musiker till festen. Har du varit duktig och fixat alla sådana praktiska saker runt festen?

Svar på tråden Oktoberbrudar 2005!