• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde
    Jag har precis hittat en brudfrisyr
  • Cybermamman

Wow, vilket fynd Hilde låg den och skräpade någonstan och så ramlade du bara över den? Berätta mer!

Mina fingrar är svarta och platta...

• Cybermamman

Jaa, den frisyren var jättefin, den tycker jag om!! (Vilken tur att du valt just den så jag får säga jättefin utan att ha fingrarna i kors och himla med ögonen )

• Hilde

hmm, ska jag tolka det som positivt eller inte Gillade du den?

Jag har ett lite runt ansikte med rund menar jag att där finns lite extra hull Jag har letat med ljus o lykta efter lite knubbiga modeller med fina frisyrer, de finns inte många! De modeller som är mulliga har de oftast slängt på både fula klänningar och fula frisyrer.

• Hilde

Jag kommer inte orka späka mig smal till bröllopet... sambon gillar mig ju ändå... så jag ska nog ta och acceptera mitt nuvarande utseende.

• Cybermamman

Hilde jag _tyckte_ den var jättefin!!
    Annars skulle jag inte ha sagt det förstår du. Då hade jag slingrat mig och sagt nåt i stil med 'Ja, det var ju härlig vänstergäng på dom lockarna...hmmm... och så ...blablabla'

Strunta i att späka dig. Jag bantade och bantade och det enda som hände var att han fick lite mindre fru för pengarna. Men nu har det rättat till sig igen ...

• Hilde

Kul att du gillade frisyren då

Mindre fru för pengarna den var bra! Så ska jag tänka...

• Cybermamman

Vad i hela friden är det som inte händer? Ska man måsta vara i verkliga livet hela dagen den här dagen. Ska det vara på det viset? Ska det det?

• Cybermamman

Hoho, jämarns i min låda vad det ekar på BT *hallå*

Svar på tråden äntligen fredag...!