• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Åh... någon mer som inte kom in på BT ?

Det såg jättekonstigt ut, och en gång när jag kom in på BT via google så klickade jag på "mina favoriter" och där fanns ingenting ... jag fick skrämselhicka!

• Hilde

Idag har jag shoppat mig fattig Jag har köpt en svindyr bikini, en sådan där som bara finns i specialunderklädesbutiker. En 75 E bikinibh axelbandslös, men den satt stadigt som berget. .... fick mig en snygg liten hylla Sedan shoppade jag två byxor som faktiskt passade både midja och lår... samtidigt... sensationellt! En liten orangegul halternecktop och så givetvis lite smink Nu är jag redo att känna mig precis hur snygg som helst!!!

• Maya K

hej igen brudar...
    snacka om att man inte hinner och framförallt orkar sitta på BT efter en 12 timmars arbetsdag... får ta mig i kragen--- ett liv utanför BT kan man ju inte ha..

• Hilde

Hej Maya! Näh... ett liv utanför BT finns det?

• Maya K

Hilde:
    Nej det borde inte finnas iaf... hehe.. Jag är ju så trött efter mina arbetsdagar och kommer hem så sent att jag inte orkar göra ngt mer än att ta ett bad och gå och lägga mig... :(

• Hilde

Hi hi!

jag sitter o surfar efter skelettblad. Har problem att hitta sådana till min brudbukett. floristen har ringt och sagt att hon har svårt att hitta några i rätt färg. tyckte att jag skulle leta själv för jag kanske har lättare att hitta några. Panduros gröna var i en jätteful färg, så jag blev alldeles perplex... var hittar man den där färgen som jag vill ha ?????? hmmmfgrrff

• Maya K

Nepp.. jag måste lägga mig och sova nu.. annars orkar jag inte upp imorgon... vi hörs alla fredagisar.. :) Kramizar på er..

• Maya K

brudar,,,
    om 3 dagar kanske denna tråd stängs av.. vi får då starta en ny tråd i samma anda och kanske samma namn men del 2... jag måste ju hitta er när jag väl får tid att sitta vid datorn och surfa på BT.

Svar på tråden äntligen fredag...!