• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Läste nyss en annons på blocket, en som säjer en barbär dator! Häromdagen var det en som sålde en ½ Skogkatt och så var det en som sålde ett flickpaket billigt och då ingick det dessutom skor. Behöver du några flickor så kanske du ska passa på

• Hilde

Någon som vet hur det gått för korkad???? Troll eller äkta ? Får ändå säga att BT folk i allmänhet är väldigt snälla och artiga... skriva på ett forum med det ämnet

Sedan ligger jag o funderar på hur ful den där mattan egentligen kan vara ... kanske senapsgul och lila ryamatta... grön och rosa rya.... eller vävd matta ala´ polskt 1960-tal i pasteller.

• Hilde

åh... synd att dela på en norsk skogskatt... undrar om den är dyr om man lägger till en halva till, så den blir hel igen Flickpaket *fniss*

• Hilde

En ikea matta i rayon kanske ?

• janos

Godmorgon tjejer!
    Igår gjorde jag iordning landet och det blev jättefint, men det har fortfarande inte kommit upp något. Jag var nämnligen och kollade imorse. Idag blir en dag med huvudvärk och dom dagarna är inte många på ett år, kan jag erkänna.
    Sitter och funderar på i vilken ordning jag ska ta allt som står på listan. Om jag börjar med att slänga igång en tvätt, så kan jag ju skryka det från listan, eller hur??? ;)

Satt igår kväll och stressade över det f*rbannade fest och vigselprogrammet, som jag tänkt göra. Är ju inte såååå haj på sånt. Men efter mycket sökande och letande på Bt, så hittade jag en tråd, som beskrev exakt hur man gör. Och jag lyckades!!!! Så nu ska jag sätta mig någon kväll och pyssla med det (OXÅ!!!)

Allt väl med er andra??

Svar på tråden äntligen fredag...!