• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • anne på grönkulla

Hilde, skönt att du tar det väl - du tycks ju ha haft chans att fundera igenom er relation och vad som är viktigt för dig i den. Kan vara en nog så jobbig process, men är skönt när man lyckats med!

Nu var jag nära att säga nåt spydigt om mattor oxå... Men jag kunde hålla mig!

• Hilde

Mattor hmmmm....

Ryyyyamattor i pastell Ryamattor i sliten grå, grålila, brun och föredettasolgult...

• Maya K

Hej tjejer..
    Nu är jag tillbaka. min helg i gotland har varit super. (förutom att jag fick solsting i söndags och har nu brännskador i ansiktet). Alla var på bra humör helatiden och vädret var fint... Har nu åkt bana och det är as roligt

• janos

Hilde
    Din far låter lite som min far. När han är på bra humör, så är allt bra, men när han sätter sin tjuriga sida till är han inte rolig att tass med.

• mammacatta

tänk om ändå NÅN i min familj, ny å gammal, kunde ta att man säger vad man tycker... men NÄÄÄDDÅ! vi ska hymla å muttra å sucka...

igår så fick jag ett utbrott på lilla mamsen, sa precis allt jag kände blivit fel med hennes insats; typ att wille blev utan kvällsmat:[ å då svarade hon med att anklaga mig å P för att ljuga!
    *grrr*

nä, nu ska jag boka biljetter till starwars!:D

• janos

Viiiiilket underbart väder vi har!! Står ute i bikini och tvättar fönster. Så snart får jag stryka en sak till på min måstelista. 34 grader varmt i solen...*ler*

• Hilde

Jag fyller år snart... kanske ska ta o önska mig en sån där fönsterputsarmaskin ? Jag är sååå avundsjuk!

Nu har jag skrivit ett förlåt mig brev till en lärare. .. hmmmm, vet inte om det är fånigt, men hon är ju jättesnäll och ställer upp för alla och jag har inte blivit klar med den här lilla teten förränn nu. Altså jag har inte varit lika hygglig tillbaka. Hoppas nu att det tas emot väl, så man inte blir ansedd som smålöjlig.

Annars är livet ganska bra här borta i Bollebygdskogen.

• janos

Grattis i förskott Hilde!
    Hoppas att du får en sån, för dom är sååå enkla att använda och fönsterna blir så fina

• Cybermamman

Vad gör ni? Håller ni på att putsa fönster allihopa eller funderar ni över allvarligare saker

Svar på tråden äntligen fredag...!