• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Har tydligen missat nåt här, måste ut på spinnspaning

• janos

Kan inte nån sparka mig där bak, så att jag kommer ut till gräsklipparen????? Det går såååå trögt idag. Vill till min systers student istället...*längtar*

• Cybermamman

Sätt dig på gräsklipparen och åk iväg på studentuppvaktning nu genast!

• janos

Hehehe, det skulle vara nått det cm. 90 mil på en gräsklippare. Då skulle jag nog ha startat lite tidigare ;)

• janos

HA!!! Nu är gräset klipp....*skyndar mig till listan och stryker den punkten*

• Gable

Vilka blomtrådar??

Vart är Mammacatta egentligen?? Är det någon elak alien som har kidnappat henne? För det kan väl inte vara så att hon frivilligt har lämnat oss?????

Hej alla fredagsraringar! Det är fredag igen! Oiiiiii!! Jippieeeee!!

• Gable

Aaaaaa, NU hittade jag blomtrådarna

• Hilde

Hejsan brudar!!!!!

Hilde e tebax! Jag har lämnat in och tryckt min uppsats nu. Den är sååå fin

Jag är riktigt kaxig. Jag orkade inte vänta på att min handledare skulle läsa igenom den en gång till... han har lite svårt med tiden... glömmer, eller får den inte att räcka till.... så jag tryckte upp den och lämnade in den ändå. När jag ringde handledaren för att berätta, frågade han mig om den blev bra Vad ska man säga Klart jag sade att den blev jättebra För det är sant, jag tror faktiskt att den är ovanligt bra för att vara en B-uppsats på vår utbildning. Jag tillhör ju de få som har skrivit uppsats tidigare... i historia. Eller så var det bara jag som hade gjort det, vet inte riktigt faktiskt...

Janos, jag gluttade lite om förnsterputsen. Vad är det för fönsterputsarmaskin du har????? Kan det vara Kärchers? Jag har nämligen kollat på en sån.... men försod inte hur den skulle användas och tyckte det var en dyr chansning att köpa.

jag är utan sambo över helgen, så idag åker jag till Falkenberg o hälsar på gamla vänner Jätteskönt att inte ha en klump dåligt samvete... Tjohoooooo!!!!!

Svar på tråden äntligen fredag...!