• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

Anne
    Usch. det låter inget vidare. Försök håll ut, du har ju alltid oss att prata av dig hos...:)

Maya
    Ja det var ett ta sedan! Hej!

• anne på grönkulla

Hej hej!

Förlåt om jag morrar lite. Det är inte riktat till er. Ni bara råkade vara ivägen... (eller )

Låter mysigt att åka bort över helgen. Känns det bättre nu Maya K?

• dala82

Maya
    Åh, vad kul! Hoppas ni får bra väser! Här runt Uppsala ser det inte ut att bli särskilt bra imorgon, student och allt...jaja, vi får stå med paparply när vi väntar på dem...:(

• anne på grönkulla

Jadå, jag håller ut och det kommer bli jättebra till slut. Men lite trött på vägen blir jag också. Och med er vill jag nog egentligen prata om annat... - men det kokade över lite!

• dala82

jag tycker det är tillåtet! Det har jag också gjort härinne, flera ggr! :)

• Maya K

anne på g:
    ja det känns bättre nu.. har börja jobba med så det är inget man tänker på mer :)

dala82:
    hmm. de har lovat kallt och regn till helgen :( nåja.. ska bada iaf..

• Cybermamman

Jahaja, här har ni suttit och haft det trevligt medans jag har fått vara i garaget och städa! Är det rättvist det?

Ni ligger väl och sussar nu när jag skrämt upp halva stan med att krossa tomglas på återvinningsstationen ... nattinatt

• janos

Hej tjejer!

Ja dala, jag är allergisk mot mandel oxå, men ska testa cybermammas råd och testa rostade solrosfrön istället. Vet att MIN mamma gör en toscatårta med något dyligt. Syster min är oxå allergisk, så det gäller att välja rätt ingredienser

Svar på tråden äntligen fredag...!