• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Mina små rara fredagsviftare! Va glad jag blir att ni inte har övergivit mig. För det verkar som om sambon har gjort det.

Snart verkar vara en väldigt lång tid i den manliga världen

• Hilde

åhhh... var det du som skulle ge bort en cementblandare?

• Gable

Hej sajbärmorsan! När får jag se de där rååååååsa????? Jag är så nyfiken så jag kan spricka

• Cybermamman

Kom just på en uppfinning för hemvärnet. Kruskavel går nu ur sortimentet och ersätts av den lite mer modärna betongbatongen. En husmors bästa vän

• Gable

Jösses, det måste gå åt mycket presentpapper till en cementblandare! Eller tog du cellofan?

• Hilde

snart är en vääääldigt lång tidrymd. Men inte lika låååång som hmmm,nja, ska...bara...

• dala82

Gable
    För oss är det tvärtom. Här är det jag som är "ska-bara-alfons" och "snart-bara en stund till..." och han som är "var har du varit, du sa ju snart". han är alltid punktlig, men jag börjar faktiskt lära mig. Jag brukar i och för sig vara i tid när det gäller viktiga saker...:)

• Cybermamman

Hilde jag blev så inspirerad och stärkt av din vackre Moseberättelse så jag rätade upp mig halvägs i hallen.

• Cybermamman

...tjata... ja, jag vet att halvägs stavas halvvägs men jag är ju trött idag...

• Cybermamman

men eftersom det var i hallen kanske det skall stavas hallvägs öhhhh

Svar på tråden äntligen fredag...!