• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

Grattis!! Bara 10 dagar kvar på tråden idag....sorgligt!

• Cybermamman

Man känner intuitivt på sig när det är läge att kvickna till :D ...

En annan TS fick säkringen att smälta tom för en vanligtvis sansad cybermamma. Tur man redan ligger annars har jag slagit ihjäl mig av ilske(an)fallet...

• Hilde

hehe, vilken TS kan det ha varit. Du brukar sällan smälta en säkring

Anne på Grönkulla, jag hoppas du inte tog illa upp. Jag blev lite förvånad bara, speciellt som det var en människa där som tyckte tjejen skulle satsa på den där relationen. Det hon behöver är ju styrka till att fatta att det är läge att dra sig ur, snabbt och hitta på bättre saker med sitt liv. Om det nu inte är ett troll... vi hade ju ett sånt där, intelligent troll för ett tag sedan.

• dala82

Hilde
    Vilken tråd var det? Trollet menar jag.

• Cybermamman

Jag säger bara en sak. Två kvinnor är en för mycket ... no mercy. Var och en skäms för sig.

• Hilde

Jag vet inte om det är något troll. Känns just nu mest som en vilsen själ, men man kan ju aldrig veta. Det är tråden om "den andra kvinnan".

• dala82

cybermamman
    Håller med! Man kopplar lätt till sitt eget liv och människorna runt en själv när man hör sånt här....Blir så fruktansvärt arg...

Svar på tråden äntligen fredag...!