• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Hello brudar:
    Hur har ni haft det idag?? Jag har flängt runt överallt på stan och bara haft det gott.. firat nationaldagen.. shoppat osv osv.. lyx det här.. det var länge sedan som jag fick känna hur det är att gå på stan och inte behöva tänka på skolan.. :) Måste dock göra korrigeringarna tills imorgon.. men det fixas snabbt,,
    Jag ska göra dem nu med det samma innan jag och m2b ska ut och promenera.. vi ska gå och lyssna på Martin Stenmark när han sjunger här i Sundbyberg.. :)

Hörs senare.

• Hilde

Hejsan igen.

Jag struntade i regnet och klippte gräset ändå. Man kan ju inte hålla på o vänta på att det ska bli torrt, för gräs kan växa väldigt fort

Nu sitter jag här o surfar runt igen... Börjar bli lite internet nerdig känner jag

Maya, jag tänkte på en grej... vet inte om det är intressant. När jag o min sambo känner att vi har för lite kvalitetstid tillsammans så brukar vi åka bort en helg. Inte särskilt långt, bara så att vi kommer bort från vardagen och kan spendera tid enbart jag och han. Det fungerar faktiskt aldeles utmärkt. Det är ju så att man ibland behöver täta till sitt förhållande när vardagen är lite grå och alldaglig. Det görs inte alltid lika bra på hemmaplan.

• anne på grönkulla

Har alltid förletts att tro att gräsklippare skär sig när gräset e vått. Men så har jag aldrig haft hus som vuxen... (kanske tur d )

Ett annat tips, Maya K, från en vardag som särbo: det kan vara en poäng att prata ihop sig lite innan man ses om vad man förväntar sig av tid tillsammans. Risken e rätt stor om man inte ses så mycket att man vill alldeles för mycket av gemensam tid...

• Hilde

Kan rapportera att gräsklipparen mår aldeles utmärkt Den ska nog inte jobba så hårt jämt iofs.

• Maya K

Tack Hilde och Anne på G... ni är så gulliga.. Vi ska planera in en helg då vi ska åka till mina svärföräldrars stuga och tillbringa en helg där ute bara jag och han :)

Jag vet inte om du har förstått Anne på G att jag ej är särbo... jag är sambo men har pendlat innan... Det som jag tror har varit det stora problemet är just detta med övergången från plugg till "vanligt liv" hehe.. om man nu kan säga så.. men nu verkar det vara bra med allt detta som jag gnällt om innan :)

• anne på grönkulla

Nejnej, jag tror inte att ni är särbo - det är det jag som är! Likheten & lärdomen man kan dra är kanske, menar jag, att man då lätt tillbringar för lite tid ihop och har för höga förväntningar när man faktiskt ses (vilket jag uppfattar att du kanske känner just nu, iaf att ni ses för lite). Och då kanske min erfarenhet som särbo kommer väl till pass...

• Maya K

ahh.. då är det jag som missförstått dig hehe.. nej nu ska jag äta glass och kolla på film med min älskade m2b....

• anne på grönkulla

Har ni tänkt på, förresten, att den enda tråd som är i näääärheten av så lång som denna (och den är ändå bara hälften så lång - runt 2000 inlägg) handlar om BRÖSTFÖRSTORINGAR!

Svar på tråden äntligen fredag...!