• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Va!!!!!! Bröstförstoringar, vilken tråd är det? Jag har inget minne av att ha sett en sån... finns den möjligen på diskussionsforum? Jag tittar nämligen aldrig in där

• Hilde

Jag hittade den *ropar* !

Fantastiskt, det är vi och tuttarna då

• Hilde

Ja, inte att vi vill ha bröstförstoringar iallafall Här finns åtminstone två framtunga i sällskapet

Min sambo har försökt att köra in till Göteborg, med den dåliga kopplingen... det gick inte så bra... han kom fram till Tingstadtunneln och där var det för mycket trafik, så han fick snällt svänga av igen. nu står bilen på nåt torg någonstans i närheten och behöver bärgas. Det var då sk*t också att verkstaden ligger på fel sida älven. Bilen orkade inte så långt... bara nästan.

Jag bävar för vad det här kommer kosta Just nu är jag förbaskat sugen på att åka o handla en ny bil...

• dala82

Goooodmorning! :)

Hilde
    Bilbekymmer är aldrig roligt...Har varit och besiktat en gammal gammal bmw här på morgonen. Försökte tindra och blinka med ögonen så mkt jag bara kunde för att den skulle gå igenom och det gjorde den....;) ;)

Kunde verkligen inte somna inatt, skulle upp kl 6 så jag blev lite stressad. Klockan 00.30 började jag skissa på hus. Är så sugen på att flytta just nu, även om jag trivs i stan än så länge. Vill bo i hus! Låg med pannlampa och drömde mig bort. Hon blev väl halv två innan jag somnade. Hade sedan ställt klockan fel, ringde 5 istället för 6. Kunde såklart inte somna om så jag ska nog sova lite middag idag. Men inte för länge...ska försöka hinna upp på stan och köpa det sista inför resan. Åker på semester på söndag. Först till London och sedan bär det av till Kenya. Längtar!!! :)

• Gable

Herregud va ni skriver

Ååååååh Dala, jag är inte ett dugg avundsjuk. Inte ens en liten millimeter...

Nix.

Pix.

• Hilde

Nä, men hej Gable!

Fick du mycket att läsa igen Jag tycker nog ändå att vi har skrivit ganska lite det sista, om man jämför med tidigare...

Igår lånade jag in en hel drös med Bröllopstidningar från blivande svägerska. Hon var jättetrevlig. Ville prata hår och make-up osv. Det kanske är lite för mycket svärmor som spökar i vår relation. Alla likheter med svärmor får mig att få taggarna utåt och förvänta mig att bli påhoppad på nåt sätt. Om jag ska vara ärlig så är det inte min blivande svägerska som någonsin stått för påhoppen, utan svärmor, när blivande svägerska varit i närheten... Att sedan den grenen av familjen lider av obotligt ekonomiskt tänkande det, hon kan ju inte hjälpa att hon blivit uppväxt så.

Hur mår alla andra fredagisar en dag som idag?

• Jockesflikka

shit vad mycket sidor det var här orka läsa igenom??? ehhhh NEJ

• Hilde

He, he orkar du inte läsa igenom vårt mästerverk ? Synd du skulle bli en väldigt mycket klokare person om du orkade... fredagisar är mycket kloka och visa...

För övrigt så har fredagisar också ganska kul ! Jag antar att det märks på trådens längd...

• Hilde

Oj, jag tror bestämt att det går inflation i mina gubbar... Fast gubbar är ju kul!!!!

Svar på tråden äntligen fredag...!