• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

Hilde
    Jag menade det andra trollet du nämnde. Inte den aktuella tråden, där är jag ju själv inne och härjar...:)

• Hilde

Cybermamman jag håller definitivt med dig. Önskar folk kunde ha lite krut i kroppen och inte bara segla med sina känslor när de rycker tag i dem.

• Cybermamman

Undrar om det inte är samma tråd vi menar ändå...

• anne på grönkulla

Hilde, absolut inte. Det är ju inte som om jag sagt att allt var OK heller och att hon skulle ge järnet. Tycker bara man får se lite perspektiv och fördela ansvar där det hör hemma (som typ i den tråden! ). Tror eg inte att vi är oense, bara att vi valde att lägga lite olika fokus i våra inspel.

• Hilde

Jaha, menar du det där hemska trollet som var här på BT samma tid som Fredagstråden startade? Det var en tjej som skrev ett deperat brev en morgon, att hon precis fått veta att mannen var otrogen osv. Hjärtskärande och väldigt äkta... sedan slutade hon inte skriva, utan hennes historia blev till slut bara värre och värre och värre och värre.... en massa människor skrev och försökte stötta, ju mer de stöttade, ju mer ballade tjejen ur. Till slut tror jag det var uppenbart för de flesta att hon var ett troll. Efter det var det nog många som såg troll lite här och var... Jag engagerade mig aldrig i den där tråden, för jag kände ganska snabbt på mig att nåt var lurt...

• Hilde

Anne på G det var den här jag fick en härdsmälta på

//isacochrasmusmamma

korkad!!!
    Jag tycker att du ska fortsätta träffa den där killen. Var lite egoistisk, för tänk om det ska "vara" ni två?? Det är ju ändå han som ska ha dåligt samvete som bedrar sin familj. Följ hjärtat!!!
    Lycka till hur nu du än väljer att göra.//

• dala82

Hilde
    AHA! Trodde nästan att det var den du menade, jag var ju relativt ny här då så jag gick på brud14feb lilla snyfthistoria. Undrar vilket alias hon använder nu, för hon är säkert kvar...

• Cybermamman

Oh moses, jag får så ont i hjärtat av detta så jag måste krypa i väg och välta omkull mig i soffan...

• anne på grönkulla

Hilde, fullt begripligt! Jag tyckte mest att hon inte skulle ta på sig ytterligare skuld utan ta hand om sina intressen & göra slut för sin egen skull. mer skuldkänslor verkade inte så konstruktivt...

• Hilde

Moses... han var en ståndaktig man... som aldrig kröp iväg till soffan... inte utan sin stav Tror nog att han kröp till lilla frugan Siphora istället ... han var ju en monogam typ åtminstone....

Svar på tråden äntligen fredag...!