• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

Ledsen, vårat internet krånglar, så jag tackar för mig

• dala82

janos
    ge den en stor smäll!! Det brukar jag göra! Om inte det funkar så syns vi imorgon kanske. :)

• anne på grönkulla

annars brukar apparater gilla att man klappar lite på dem, bryr sig om dem & tittar inuti dem (i deras trasiga själsliv, kanske) - brukar funka på kopieringsmaskiner iaf...!

• dala82

anne
    Kanske ska testa det nästa gång min dator slutar fungera. Kanske vill den bara ha lite uppmärksamhet?? ;)

• Cybermamman

*dödstrött mamma smyger in och kollar läget, slår huvet i bildskärmen, fastnar i tangentbordet och välter omkull skrivbordsstolen samtidigt som hon flinar upp sig och verkar cool*

Hej alla fredisar, hur är läget? Här vilar inga ledsamheter, pigg, vacker, glad och massor med energi som vanligt.

*mamman rasar ihop som en smet fläck på golvet och somnar med knäna i papperskorgen och näsan i cd-romfacket*

• janos

Nä, det funkade varken eller, så jag ger upp. Blir nedkopplad var 30:e sekund...*suckar och vinkar till flickorna*

Svar på tråden äntligen fredag...!