• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • anne på grönkulla

Fast det låter ändå rätt trevligt mammacatta - jag skulle inte själv ha nåt emot en förstoring på den fronten!

• mammacatta

jo, hmm, rätt kul. men de är ÖMMA som f*n, å inte några leksaker till P. han är rätt besviken att han inte får lattja lite om sanningen ska fram... man ser ut lite som brittan efter op. uppåt å frammåt alltså:)

blir en hygglig hylla, men inget man tänker på när d händer så mycket annat. å ALLT är ju världens undergång - gråter flera gånger om dan. allt från små hundar till dåliga filmer framkallar små saltisar...:D

• anne på grönkulla

Nejdå jag förstår , men skulle faktiskt inte ha nåt emot lite mer - ömma behöver de dock inte bli.. Stackars maken

• Hilde

aha, Anne på G har du också greppat BUS pratet

Mammacatta inte lätt med ömmande hylla Jag har en sådan en gång per månad... himla jobbigt! Ömma och växer en storlek Definitivt inte lekvänliga då

• Hilde

Hejsan, jag har nu ytterligare botaniserat i begreppet BUS. Skulle googla lite om Bruno Liljefors och hittade ännu ett BUS. BUS = Bildkonst Upphovsrätt i Sverige. Så nu blev vi allihop klokare än vi var förrut

• Hilde

Jobba idag ? Själv är jag ledig

• anne på grönkulla

lyllos. men, det är mitt stora projekt - som går av stapeln om tio dar, som kräver lite omvårdnad även en helgdag som denna... Sen ska jag dock vara ledig tio dar!

• Hilde

gött med ledig tid!

Sambon ligger just nu under bilen och fnular med vår koppling. Vi hann bara precis komma hem från stugan igår, skulle svänga in på vår parkering och PANG så gick kopplingen sönder. Nu har vi alltså inte en fungerande bil... och vi bor i en by ganska långt ut på landet. Kusinens sambo ska dock snart komma och hjälpa. Enligt honom så behövde det här inte vara så allvarligt.... Usch för bilar... ett enda stort dyrt orosmoment...

Svar på tråden äntligen fredag...!