• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Nej alltså vi får inte boka den föränn i sept. och de som tillhör församlingen i den kyrkan har förtur. så jag misstänker att vi måste titta på annat med...
    Jag har ju hittat två fina och STORA kyrkor inne i stan som jag kan tänka mig. tror att min m2b tycker om dem med!! visst. enda nackdelen är väll att vi inte kommer att fylla ngn av dessa kyrkor OM man inte bjuder lite övrigt folk på bigesln så att kyrkan fylls.

• anne på grönkulla

Aha, då förstår jag (stekt hjärna, helt uppenbart!).

Min blivandes bror och hans tjej ska gifta sig i en stoor kyrka i stan i augusti - vi undrar lite om det kan kännas ödsligt, men de har rätt många gäster - tror dock inte att den bli helt full. Ska jag rapportera i efterhand hur det var?

• Maya K

vilken kyrka är det dem ska gifta sig i ??? Ja rapportera gärna så jag vet.. vi kan lätt fylla en kyrka som rymmer 200-250 gäster :) men sen är ju frågan dem om man verkligen vill göra det?

• anne på grönkulla

Hedvig Eleonora. Jag vet dock inte hur många som får plats i den (tror inte jag varit inne), men den ser stooor ut utifrån.

• Maya K

jag har heller inte varit där inne men på bilder jag sett så är den stoooor :)

• Cybermamman

Säga vad man vill men ibland känns det så himla bra att vara gammal.... man kan ha mössa när det är kallt, stövlar när det regnar, modifiera etiketten som man vill och helt enkelt bara vara nöjd med allt som livet ger och allting som man kring sig ser... Yihaaa!!!!!!!

• Cybermamman

anne på G, så rätt du talar. Man önskar det borde gälla i båda fallen men det är dessvärre icke alla förunnat.

Svar på tråden äntligen fredag...!