• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

Lycka till med möhippan idag. Det blir säkert bra, fastän vädret inte är det bästa. Du får avlägga rapport vid ett senare tillfälle

Och du!!! Du har väl massor inne på Bt att göra. Älskar din tråd med "älskar dig-boken". Vill bara få komma igång med den, men karl behagar inte åka bort, så att jag kan få lite tid för mig själv ;)

• Cybermamman

Godmorgon janos, kul att se dig här

• Cybermamman

Mossa mossa, en anne på G!

• anne på grönkulla

Nja, så himla på G är jag nog inte idag - vaknade med huvudvärk - men det är väl priset för stressen just nu...

• Cybermamman

Varför är du stressad anne på G? För att det är midsommar snart?

• anne på grönkulla

Nej, om det vore så väl - dit är det oceaner av tid i min värld - nej, vi håller på med ett stort projekt på jobbet som ska gå av stapeln om tio dagar ungefär. Så det e lite mycke nu.... - ska överge er strax igen & åka in & jobba tror jag...

• Cybermamman

Simma lugnt anne på G,ha en bra dag!

• anne på grönkulla

Äsch, det är nog inte så farligt, blev så himla less bara när jag vaknade med huvudvärk, men nu när jag fått en huvudvärkstablett och frukost så är den på väg att gå över.

Hej tjejer, vi hörs senare!

• mammacatta

hej hej...

har vare å kollat in antikbilar... ganska medium, m tanke på vädret...

ska mejla Hildur...

Svar på tråden äntligen fredag...!