• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Måste säga att jag var en synnerligen vacker skräcködla Fick sitta i evigheter den gången... ett minne för livet

• Hilde

Nja, skräcködlan var häftig, men jag fick ena ögat översminkat av ett ödleöga, så jag hade väldigt svårt att gå i trappor o så där Snubblade en del vid fotograferingen

• janos

Jag var ner till Enköping i februari och träffade mina två tärnor och en av mina bästa vänner. Det är hon som ska hjälpa mig med smink, hår, sjunga i kyrkan och även sjunga lite på kvällen, eftersom hon är sångerska. Hon har jobbat som trubadur många år och det är en vän till henne som ska underhålla under kvällen.

• Hilde

Vi delade lägenhet då. Bodde i Alby i Stockholm. HAde en trea där, som hade halva hyran rabatterad. Där bodde vi fyra personer.... BILLIGT! Vi var ju bara två tjejer, så därför fick jag vara modell... jag var ju tillgänglig jämt för att öva på.

• janos

Oki, då har du lite tid kvar. Hela sommaren att planera

Svar på tråden äntligen fredag...!