• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • anne på grönkulla

Min mamma har tappat telefonen i toan en gång - första gången jag hörde om en kvinna som gjort det... Sen fick hon en ny och två veckor senare la hon den i en snödriva en hel kväll.... Suck.

• dala82

anne
    Låter som ngt jag skulle kunna göra. Jag blir klumpigare och klumpigare för varje dag som går. Skrämmande faktiskt!

• dala82

Min brors mobil blev dessutom stulen idag...:(

• Maya K

Här sitter i min ensamhet igen och har det trist.
    Jag är så ledsen som en människa kan vara.. det gäller min m2b

• anne på grönkulla

Ja, ibland undrar man ju hur folk bär sig åt - men visst tusan är man också oväntat klumpig själv många gånger!

Sjäkv har jag världens rörigaste (helt seriöst!) skrivbord. Men jag hittar det mesta på det (säger jag iallafall...) - inte för att det är klumpigt kanske, men klart slarvigt!

• dala82

En liten gullig mobilhistoria:
    Jag var hos min mormor och fikade en dag. Min mobil som låg på köksbänken började ringa varpå min gulliga mormor utbrister:
    - Nämen nu kommer glassbilen! Är det redan tisdag??

En annan:
    Min mormor hade precis börjat lära sig begreppet mobil och vad det var för ngt. En dag när jag varit där och skulle åka hem, sa hon nöjt
    - Glöm inte din mobil! Den ligger på köksbordet.
    Mobilen var egentligen en sån där gammal stor feestyle (stavas det så?)...Jag tog min "mobil" men rättade henne inte eftersom hon såg så oerhört stolt ut :)

:) :)

• Maya K

Kan säga så här. nu när jag har pluggat så har jag ju rest en massa fram och tillbaka till skolan osv. Det har varit helt ok tycker jag. Nu på sista tiden så har min m2b haft ngt att göra helatiden... han bokar banåkningar, åker mc med sina polare direkt när solen skiner, går på en massa firma "resor" (nu om två veckor ska de på två olika kryssningar), planerar kill kryssningar med sina bästa kompisar där han säger att inte tjejer får följa med. Sen så är det såhär att han har vetat om i över ett halvår att jag ska sjunga imorgon och han har lovat och dessutom tackat ja till inbjudan till vigesln som jag ska sjunga på. Nu ska han plötsligt spela just samtidigt som jag ska sjunga.. eller ja, ,han ska spela på muskö utan för sthlm och jag ska sjunga i bålsta utan för sthlm men de två ställerna ligger 150km ifrån varandra. Bröllopet börjar kl. 15 som jag ska sjunga på och han måste vara i muskö mellan halv fyra fem tiden. Snyft snyft. Jag känner mig så bortglömd av honom för tillfället. Han gör en massa utan mig och vi har vi har aldrig tid att hitta på ngt.. buhuhuuuuu

Svar på tråden äntligen fredag...!