Kan säga så här. nu när jag har pluggat så har jag ju rest en massa fram och tillbaka till skolan osv. Det har varit helt ok tycker jag. Nu på sista tiden så har min m2b haft ngt att göra helatiden... han bokar banåkningar, åker mc med sina polare direkt när solen skiner, går på en massa firma "resor" (nu om två veckor ska de på två olika kryssningar), planerar kill kryssningar med sina bästa kompisar där han säger att inte tjejer får följa med. Sen så är det såhär att han har vetat om i över ett halvår att jag ska sjunga imorgon och han har lovat och dessutom tackat ja till inbjudan till vigesln som jag ska sjunga på. Nu ska han plötsligt spela just samtidigt som jag ska sjunga.. eller ja, ,han ska spela på muskö utan för sthlm och jag ska sjunga i bålsta utan för sthlm men de två ställerna ligger 150km ifrån varandra. Bröllopet börjar kl. 15 som jag ska sjunga på och han måste vara i muskö mellan halv fyra fem tiden. Snyft snyft. Jag känner mig så bortglömd av honom för tillfället. Han gör en massa utan mig och vi har vi har aldrig tid att hitta på ngt.. buhuhuuuuu